Gå til innhold

Ukas vekt - uten en tråd

Anbefalte innlegg

Gjest Skal ned 60 kg -11,5
Skrevet

Den tredje uka med eurodiett har jeg gått ned 2,4 kg. Veldig fornøyd med det! Bare en uke igjen til jeg går over i fase 2.

Gjest lilleheksa
Skrevet

55,1 i dag. Forrige fredag 56. Skal ned til 53.

Skrevet

Du er jo kjempeflink. Jeg hadde kune en halvkilo igjen for nesten to uker siden, men nå har vekta stått dønn. Men jeg fortsetter å trene og spiser fornuftig, så kommer det nok.

Gjest vil ikke røpe vekta
Skrevet

Mål: stabilisere vekta.

Start: 26/9, 122,2 kg.

Forrige uke: 122,4 kg.

Denne uka: 123,6 kg.

Det har variert med en kilo eller to hele tiden, har vært nede i 120, og er nå oppe i 123,6. For så vidt "stabilt", det er innenfor det spekteret jeg har ligget den siste tiden, men jeg er redd dette er starten på en ny vektoppgang. (Det er ikke første gang denne perioden jeg er over 123.) Nå må jeg begynne å tenke litt mer på maten igjen. Og få litt mer kontroll over overspisingen igjen.

Skrevet

Tredje uka på rad uten endring: 74,7. Skeia litt ut i helga mht mat. Har rørt på meg hver dag, kan vel ikke akkurat kalle det trening. Menmen, i dag er det mandag, nye muligheter: har vært på gymmen og gått tur med hunden. :)

Skrevet

Så bra! Spennende og ikke minst morsomt å se det går nedover på vekta!

Jeg står stille der jeg skal stå stille, har mista 23 kg og er fornøyd med det.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...