Gjest antiskole Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 på skolen? Jeg har skulket mye og fått brev om at det ikke er grunnlag for å sette karakter. Begynte 1.året på videregående i høst. Har ca 1600 kr i stipend hver mnd. Må jeg betale dette tilbake som lån da? noen som vet? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Se informasjon fra Lånekassen på disse sider http://www.lanekassen.no/templates/Page____5595.aspx Sitat: "Når du har sluttet på skolen, har du ikke rett til penger fra Lånekassen. Dersom du avbryter et skoleår, kan for mye utbetalt stipend bli gjort om til lån, og vi kan kreve at du betaler pengene tilbake straks." 0 Siter
Jeg er en jente Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Hvorfor er du antiskole? Har du valgt et studie du ikke liker likevel? Håper du finner noe du liker og som kan gi deg noe. Kanskje noen yrkesfag kan fenge deg? Der er det ikke like mye fokus på allmenne fag, hvis det er slike fag du misliker mest. Sjekk på jobbfeber.no Der ligger liste over en hel masse typer jobber. Og så står der hvilken utdanning en må ha til de forskjellige. Det kan være givende å ha en jobb en virkelig brenner for. Håper jeg kan oppleve det selv snart 0 Siter
Gjest slik er det Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Selvsagt må du betale tilbake med mindre du har sykemelding. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.