kløverdame Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Jeg fant en oppskrift på rullespette i den gamle oppskriftsboka mi fra ungdomsskolen. Husker at det var en nydelig rett, med reker rullet inn i rødspettefileer, med en god saus over, ovnsstekt sammen med sukkererter. Fikk lyst til å prøve den igjen etter mange år, og dro ut for å kjøpe rødspette. Var i to forretninger med velassorte fiskedisker, men ingen hadde rødspette verken som ferskvare eller frossen. Fant en pose med fine, hvite, skinn- og benfrie fileer av pangafisk i frysedisken, som jeg tenkte kunne brukes i steden. Men er skeptisk. Hvordan smaker egentlig pangafisk? Jeg har aldri hørt om den fiskesorten før. Har noen smakt det? I verste fall får jeg gi den til katta.. Og hvor i all verden får jeg kjøpt rødspettefileer nå til dags? Helst skinn- og benfrie. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Det er kjempevanskelig å få tak i rødspettefileter nå for tiden, jeg har også prøvd, for jeg har et par veldig gode oppskrifter. Fikk tak i det på Ultra en gang. Pangasius er en veldig god fisk, den har ikke en veldig særpreget smak, kanskje litt mellom uer og torsk, og fungerer godt i mange retter. Sunn er det også. http://no.wikipedia.org/wiki/Pangasius 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.