Gå til innhold

Å, fy fader!! Noe så vondt!!

Anbefalte innlegg

Gjest Klumpeline-e

Jeg holder på å dø! Bestillte meg Smooties drikker fra Go123 her om dagen.Og fikk det i posten i går. Gikk rimelig greit å svelge det i går, men i dag var det bare vondere!!

Er det _mulig_ å lage noe så utrolig vondt!? Skjønner at folk går ned i vekt med disse drikkene, for man blir jo så utrolig kvalm av smaken!

Jeg klarer ikke drikke de smootiene der, og håper jeg virkelig kan returnere drikkene! Da går jeg heller på super`n å kjøper Nutrilett. Det er _ikke_ verdt det når jeg brekker meg av å drikke dette skvipet!!

Dette skal de få i retur, og jeg betaler ikke ei krone!!

Flere som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318419-%C3%A5-fy-fader-noe-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eks-jojoslanker

he-he

nei, pulverkurer er det mange år siden jeg prøvde meg på, da går du selvfølgelig ned den tiden du kun drikker pulver, dette kan du jo ikke leve på resten av livet, så når du da begynner å spise mat igjen, roper kroppen ''HURRRRAAA endelig mat, hvis den "matkrisa" kommer igjen som da den kun fikk pulver, ja da niholder kroppen på maten'', slik at du kommer til å gå opp i vekt, mer enn du har tatt av .....

Gjest Klumpeline-e

he-he

nei, pulverkurer er det mange år siden jeg prøvde meg på, da går du selvfølgelig ned den tiden du kun drikker pulver, dette kan du jo ikke leve på resten av livet, så når du da begynner å spise mat igjen, roper kroppen ''HURRRRAAA endelig mat, hvis den "matkrisa" kommer igjen som da den kun fikk pulver, ja da niholder kroppen på maten'', slik at du kommer til å gå opp i vekt, mer enn du har tatt av .....

Ja, enig. Men jeg tenkte dette var perfekt for å få i seg alle nærings stoffer som er viktig, siden jeg er dårlig til å ha i meg dette på egen hånd. Ikke direkte substitutt for all måltid, men kanskje middag værtfall.

Håper jeg kan returnere dette?

Gjest en som liker smoothies

Ja, enig. Men jeg tenkte dette var perfekt for å få i seg alle nærings stoffer som er viktig, siden jeg er dårlig til å ha i meg dette på egen hånd. Ikke direkte substitutt for all måltid, men kanskje middag værtfall.

Hvorfor skulle du få returnert er vare som er i orden men du bare ikke liker?

Du får neppe pengene tilbake fordi du ikke likte smaken. Du gjør jo ikke det om du kommer på Rema og sier at du likte ikke juicen du kjøpte i går...

Annonse

Vet du, jeg er helt enig. Har en pakke jeg aldri kommer til å drikke jeg heller. De ser jo så forlokkende ut på reklamen. Skikkelig skvip. Tenkte jeg kunne bruke de der til kveldsmat en periode fordi jeg er så snavlesjuk om kveldene. Uten direkte slanking. men fy fader.... aldri i verden!!

Gjest Skal ned 60 kg

Jeg tror ikke det er bytterett på mat, med mindre den er bedervet. Det måtte i såfall være angrerett da, men jeg tviler på at det gjelder matvarer. Det er nok bare på Coop man kan bytte mat man ikke er fornøyd med, uten noen nærmere begrunnelse.

Gjest Klumpeline-e

Vet du, jeg er helt enig. Har en pakke jeg aldri kommer til å drikke jeg heller. De ser jo så forlokkende ut på reklamen. Skikkelig skvip. Tenkte jeg kunne bruke de der til kveldsmat en periode fordi jeg er så snavlesjuk om kveldene. Uten direkte slanking. men fy fader.... aldri i verden!!

Ja, det er helt forferdelig. Jeg skulle få sende alt i retur, med kun et returgebyr. JIPPI!!! Så da gjør jeg det, siden de også glemte å sende meg en sånn shaker. Så da blir det Camebridge kuren kanskje i stedet. :o)

• 3 uker senere...
Gjest eksbolla

Jeg klarte heller ikke go active. Men jeg har ca 40 poser cambridge supper "til overs" som jeg gjerne selger til halv pris. Det er forskjellige 4 smaker. Jeg har gått ned det jeg skal, og trenger de ikke, men vil gjerne få dem ut av skapet. Nypris kr 983, selger for kr 450.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...