Gå til innhold

Adventskalender til jente på 11 år...hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke veldig lyst på sjokoladekalender og andre småkalendere man finner på nettet frister heller ikke. De er for barnslige...

Noen som vet om kalendere som kan passe for litt større barn?

Skrevet

Tusen takk:))

Aner du hvor man får kjøpt disse kalenderne? Står ingenting om det (ikke som jeg se iallefall...).

Nei, dessverre, bortsett fra dem set står "Nille" og "Rema" på, samt den det står at den ble kjøpt på Glasmagasinet, aner jeg ikke.

Prøvde å google Nemi bare for å sjekke en tilfeldig utvalgt en, men fant ingen ting om det. Kanskje hos Narvesen??

Skrevet

Nei, dessverre, bortsett fra dem set står "Nille" og "Rema" på, samt den det står at den ble kjøpt på Glasmagasinet, aner jeg ikke.

Prøvde å google Nemi bare for å sjekke en tilfeldig utvalgt en, men fant ingen ting om det. Kanskje hos Narvesen??

Det var akkurat Nemi jeg tenkte på ;) Tror den kan passe for henne. Jeg får ta en sjekk på Narvesen :)

Skrevet

Den artikkelen er fra 2006, så det er ikke sikkert at de samme kalenderene finnes i år. :-)

*ha ha* la jeg ikke merke til;-)

Skrevet

Flott!! Sjekker der også :)

Du, jeg fikk sånn reklameavis fra Obs i posten i går, og der var det reklame for en High School Musical-kalender - kanskje det kunne vært noe? Den selges sikkert andre steder enn Obs også.

Ellers har du kanskje sett kommentaren fra Platina ovenfor om at den testen av "årets kalendere" var 2 år gammel....*he he*

Skrevet

Du, jeg fikk sånn reklameavis fra Obs i posten i går, og der var det reklame for en High School Musical-kalender - kanskje det kunne vært noe? Den selges sikkert andre steder enn Obs også.

Ellers har du kanskje sett kommentaren fra Platina ovenfor om at den testen av "årets kalendere" var 2 år gammel....*he he*

Uups, to år gammel!! Jaja ;)

High school musical-kalenderen inneholder sjokolade tror jeg? Eldstejenta vil helst ikke ha det, så vi får se :)

Skrevet

Uups, to år gammel!! Jaja ;)

High school musical-kalenderen inneholder sjokolade tror jeg? Eldstejenta vil helst ikke ha det, så vi får se :)

Jeg aner ikke hva den inneholder, men den som var avertert på Obs var et "knalltilbud" på 80-100 kroner, men siden så jeg i et reklamebilag fra Eurporis eller en av disse andre billigkjedene en High School Musical-kalender til 15-20 kroner, så ut fra dette burde det være minst to forskjellige typer??

Skrevet

Jeg aner ikke hva den inneholder, men den som var avertert på Obs var et "knalltilbud" på 80-100 kroner, men siden så jeg i et reklamebilag fra Eurporis eller en av disse andre billigkjedene en High School Musical-kalender til 15-20 kroner, så ut fra dette burde det være minst to forskjellige typer??

Sikkert flere typer da, ja! Skal sjekke det ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...