Gjest prust Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Er ikke helt fornøyd med uka, siden det ikke ble noe trening i helga, men jeg har storkost meg på tur sammen med gode venner - og da ble det rusleturer i stedet for treningsturer! Mandag: 45 min styrketrening Onsdag: 45 min styrketrening Fredag: 1 time styrketrening Hva med dere? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Ei ikke altfor god treningsuke, sliter med diverse vondter og kan ikke gjøre det jeg helst vil... Tirsdag: 5 km på tredemølle Onsdag: 30 minutter "fartslek" på tredemølle Lørdag: Spinning 45 minutter Søndag: Løpetur i skogen, 50 minutter i variert terreng Forbrente såvidt 1500 kalorier på dette, vil egentlig helst over 2000 i uka. Men-men. 0 Siter
....AV Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde også planlagt en treningstur i helgen, men det ble ikke noe av. Men vi spilte fotball hele familien og det var jo egentlig bra trening det også. Guttene er 8 og 10 og mye flinkere enn meg, så jeg må løpe og løpe for å kunne hamle opp med dem. Tirsdag: 75min friskis&svettis Torsdag: 1 time barmarkstrening med skigruppen til barna Fredag: 1 time friskis&svettis Søndag: 45 min fotball med ungene. 0 Siter
Orio Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 To ganger ren kondisjon, en gang ren styrke, en gang en kombinasjon. Altså fire treningsøkter. Tok i litt for hardt etter å ha vært syk og uten trening en stund, så det ble ikke mer. 0 Siter
Speak Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 45 minutter Coreball på onsdag. 2 timer tur på torsdag 1 time styrke i sal på fredag. Og noen kortere gåturer et par andre dager. Helt greit:-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Mandag, onsdag og lørdag 1 1/2 time på treningssentert, forbrenner ca 950 kcal pr. økt. Søndag: 30 min skøyter og 40 min rask gange 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Ei ikke altfor god treningsuke, sliter med diverse vondter og kan ikke gjøre det jeg helst vil... Tirsdag: 5 km på tredemølle Onsdag: 30 minutter "fartslek" på tredemølle Lørdag: Spinning 45 minutter Søndag: Løpetur i skogen, 50 minutter i variert terreng Forbrente såvidt 1500 kalorier på dette, vil egentlig helst over 2000 i uka. Men-men. Høres deilig ut med løpetur - nå er det leeeenge siden jeg har vært ute i skogen og løpt!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde også planlagt en treningstur i helgen, men det ble ikke noe av. Men vi spilte fotball hele familien og det var jo egentlig bra trening det også. Guttene er 8 og 10 og mye flinkere enn meg, så jeg må løpe og løpe for å kunne hamle opp med dem. Tirsdag: 75min friskis&svettis Torsdag: 1 time barmarkstrening med skigruppen til barna Fredag: 1 time friskis&svettis Søndag: 45 min fotball med ungene. Det kjempemoro å spille fotball og volleyball med ungene :-) Gleder meg til snøen kommer, så vi kan ut og herje i snøen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 To ganger ren kondisjon, en gang ren styrke, en gang en kombinasjon. Altså fire treningsøkter. Tok i litt for hardt etter å ha vært syk og uten trening en stund, så det ble ikke mer. Fire treningsøkter er jo kjempebra!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 45 minutter Coreball på onsdag. 2 timer tur på torsdag 1 time styrke i sal på fredag. Og noen kortere gåturer et par andre dager. Helt greit:-) Coreball - det høres spennende ut! Hva er det? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Mandag, onsdag og lørdag 1 1/2 time på treningssentert, forbrenner ca 950 kcal pr. økt. Søndag: 30 min skøyter og 40 min rask gange Så flink du er som tar deg tid til halvannen time om gangen! Jeg får sjelden tid til mer enn 45-60 minutter..... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Fikk to veldig korte løpeturer forrige uke, prøver å komme langsomt i god form igjen etter en lang pause. I dag var jeg på senter og trente 15 min løp og 20 min styrke, er fornøyd med det nåi starten;-) Det er deilig å komme i gang igjen! 0 Siter
Orio Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Fire treningsøkter er jo kjempebra!!!! Planen var å trene (nesten) hver dag, men kjente at det ble i meste laget for kroppen, særlig etter styrketreninga da jeg tok i en del for å kompensere for manglende trening mens jeg var syk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Planen var å trene (nesten) hver dag, men kjente at det ble i meste laget for kroppen, særlig etter styrketreninga da jeg tok i en del for å kompensere for manglende trening mens jeg var syk. Det er vel ikke så lurt å trene hver eneste dag? Kroppen har godt av litt hvile innimellom, tror jeg :-) Jeg er fornøyd dersom jeg får trent 3-4 ganger i uka :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Høres deilig ut med løpetur - nå er det leeeenge siden jeg har vært ute i skogen og løpt!!! Ja, det er helt supert - men jeg er sånn "skralling" som ikke tåler hva som helst av vær, så det blir ikke så ofte nå... Usj. Men til sommeren igjen - DA blir det mange skogsturer! :-) 0 Siter
Speak Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Coreball - det høres spennende ut! Hva er det? De arrangerer dette på det senteret jeg trener. Mesteparten av treningen foregår på en stor ball. (65 cm i diameter). Vi fokuserer mye på indre muskulatur i mage/rygg-området. Han som trener oss er utrolig artig, så vi har det skikkelig morro på disse timene. (Folk ramler jo av og gjør mange rare krumspring) Så i tillegg til god trening har vi masse latter. Det er også ofte de samme menneskene der, og det synes jeg også er positivt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.