Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at du har funnet noe som funker! :-)

Jeg vil _ikke_ ha noe i ørene når jeg er ute, jeg elsker naturens stillhet/lyder - pluss at jeg er dritredd for at noen skal snike seg innpå meg. Elg, f.eks.

:-)

Ja, elger er skumle sånn! De er kjent for å snike seg innpå ofrene sine, for deretter nådeløst å bite de i hjel.

Noen ganger sitter de også oppi trærne og kaster seg ned på intetanende turgåere.

;o)

Ja, elger er skumle sånn! De er kjent for å snike seg innpå ofrene sine, for deretter nådeløst å bite de i hjel.

Noen ganger sitter de også oppi trærne og kaster seg ned på intetanende turgåere.

;o)

I KNOW!!!!! Livsfarlige skapninger, i tillegg er de sleipe og ALLTID sultne!

ARGH!

;-)

Jepp! Og gresspisinga er bare et skalkeskjul. I virkeligheten går de for BLOD! og KJØTT! Aaargh!

Utrolig godt å møte noen som også har skjønt det!

Synes disse øreproppjoggerne er umåtelig modige, jeg. :-)

(Og forresten er det ikke tull, det med at elgen sniker seg innpå. Skjedde oppi skogen her tidligere i høst, ei dame ble angrepet. Så det så!)

Annonse

Jeg vil _ikke_ ha noe i ørene når jeg er ute, jeg elsker naturens stillhet/lyder - pluss at jeg er dritredd for at noen skal snike seg innpå meg. Elg, f.eks.

''Jeg vil _ikke_ ha noe i ørene når jeg er ute, jeg elsker naturens stillhet/lyder - pluss at jeg er dritredd for at noen skal snike seg innpå meg. Elg, f.eks. ''

Ikke jeg heller, særlig av førstnevnte grunn. Overmannes av lyder hele dagen, enda mer etter at jeg fikk barn, og setter veldig pris på naturens stillhet og lyder. Litt annerledes om jeg løper i bygatene, men det gjør jeg ikke så ofte lenger (der ville derimot sistnevnte grunn vært desto mer relevant).

Enig! :-)

Jeg liker å føle at jeg har kontrollen når jeg beveger meg utendørs, og liker heller ikke å ha musikk på øret mens jeg trasker rundt i byen f eks. Så det er ikke bare for å høre naturens lyder...;-)

Forøvrig - dels inspirert av deg(?) - har jeg fått meg spinningssykkel og koser meg i kjelleren med trim og dårlige TV-serier *S*

Forøvrig - dels inspirert av deg(?) - har jeg fått meg spinningssykkel og koser meg i kjelleren med trim og dårlige TV-serier *S*

Åh, nå ble jeg veldig, veldig glad! (Også om jeg bare har en bitteliten del i det, altså)

STÅ PÅ!!!! (Og der har du sikkert ikke elgproblematikk heller?)

Enig! :-)

Jeg liker å føle at jeg har kontrollen når jeg beveger meg utendørs, og liker heller ikke å ha musikk på øret mens jeg trasker rundt i byen f eks. Så det er ikke bare for å høre naturens lyder...;-)

Nei, i byen kan det jo være direkte livsfarlig! Var det ikke det som var årsaken til en stygg trikkeulykke for en tid tilbake? Ei barnevogn som ble påkjørt av trikken, mener jeg det var, og det endte ikke bra.

''Jeg vil _ikke_ ha noe i ørene når jeg er ute, jeg elsker naturens stillhet/lyder - pluss at jeg er dritredd for at noen skal snike seg innpå meg. Elg, f.eks. ''

Ikke jeg heller, særlig av førstnevnte grunn. Overmannes av lyder hele dagen, enda mer etter at jeg fikk barn, og setter veldig pris på naturens stillhet og lyder. Litt annerledes om jeg løper i bygatene, men det gjør jeg ikke så ofte lenger (der ville derimot sistnevnte grunn vært desto mer relevant).

Jeg har oppdaget at jeg ikke er så veldig avhengig av lyd rundt meg i det daglige, og musikk er slettes ikke så viktig for meg som jeg trodde det var en periode. Jeg kjører gjerne bil uten lyd på også, og jeg setter sjelden på lyd når jeg er hjemme alene på dagtid.

Så det å skulle dytte øra full av lyd _utendørs_ blir helt feil for meg.

Og jeg er seriøst redd elg. Og bjørn. Og gaupe, rev og ulv. Alt dette lever i ikke altfor stor avstand til huset mitt.

Overfalls_mennesker_, derimot, det bekymrer meg overhode ikke.

Ja, jeg vet jeg er rar...

Annonse

Samme her. Blir nesten paranoid om jeg har musikk i ørene når jeg går tur. Føler at noen går bak meg osv. :P

Såh - musikk er _enda bedre_ i bratte bakker?

;-)

Her ser det ut som om du har missforstått litt.

Du trenger mere motivasjon for å gå i bakker, derfor fungerer musikken bedre siden den "gjør underverker for motivasjonen".

Ps! Eg har gått til fjells i dag, uten musikk...:)

Her ser det ut som om du har missforstått litt.

Du trenger mere motivasjon for å gå i bakker, derfor fungerer musikken bedre siden den "gjør underverker for motivasjonen".

Ps! Eg har gått til fjells i dag, uten musikk...:)

He-he, jeg digger bakker jeg - springer dem opp, helt uten musikk i ørene. Jeg er vettaskremt for elg, så jeg kan ikke ha noe som stenger elglyder ute. Eller bjørnelyder. Eller ulv-jerv-gaupelyder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...