også en mor Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så er jeg i gang. Har vært på ketolysekuren i tre dager. Føler meg topp motivert. Maten smaker godt og jeg er mett og fornøyd. Til alt overmål viste ketolysestixen mørk rosa allerede! Mao er jeg kjempefornøyd. Er det noen herinne som kan svare meg på om hvor lenge man kan ha brødet i fryseren? (Den typen som står bak på "Bakemiks") 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318680-jippiiiiiiiii-m%C3%B8rk-rosa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skal ned 60 kg -14,3 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så flott at du er i ketose og føler deg mett og fornøyd! Håper du har funnet kuren som passer nettopp for deg. Vi mennesker er så ulike på mange måter, så det er godt at det finnes forskjellige slanke-kurer å velge mellom også. Jeg vet at mange har hatt kjemperesultater med ketolyse-kuren, men det var ikke den rette kuren for meg. Jeg hadde skikkelig utslag på sticksen fra andre dag, og hele tiden i de 3,5 ukene jeg prøvde kuren før jeg ga opp. Jeg følte meg også mett av maten, og syns den var god, men jeg var mer eller mindre uvel hele perioden. Første uka gikk jeg ned ca 2 kg, og var veldig fornøyd. I løpet av andre uka gikk jeg opp igjen 1 kg, og var slett ikke fornøyd. Tredje uka stod vekta stille, selvom jeg hadde fulgt kuren til punkt og prikke hele tiden, og jeg mistet motet. Legen inne på nettsiden mente det var helt vanlig med platåer, men jeg syns ikke det er normalt så tidlig i en kur. For meg var det i hvertfall veldig demotiverende, og etter 3,5 uke ga jeg opp. Jeg var altså ikke så veldig utholdende, men som sagt var jeg mye uvel også. Tror det ble litt for fettholdig mat for meg. Dette var altså ikke kuren for meg, men jeg vet om mange andre som har hatt veldig god effekt av den, og som er kjempe-fornøyde. Det var derfor jeg også ville prøve, Nå har jeg begynt på euro-diett, og så langt ser det ut som det passer meg. Det er fire uker siden jeg begynte, og jeg er ved veldig godt mot. Som du ser skal jeg ned veeeeldig mange kg, så det er laaaangt fram... Desto bedre med en god start! Jeg håper du har funnet kuren din, og er spent på å høre hvordan det går med deg. lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318680-jippiiiiiiiii-m%C3%B8rk-rosa/#findComment-2626773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Så flott at du er i ketose og føler deg mett og fornøyd! Håper du har funnet kuren som passer nettopp for deg. Vi mennesker er så ulike på mange måter, så det er godt at det finnes forskjellige slanke-kurer å velge mellom også. Jeg vet at mange har hatt kjemperesultater med ketolyse-kuren, men det var ikke den rette kuren for meg. Jeg hadde skikkelig utslag på sticksen fra andre dag, og hele tiden i de 3,5 ukene jeg prøvde kuren før jeg ga opp. Jeg følte meg også mett av maten, og syns den var god, men jeg var mer eller mindre uvel hele perioden. Første uka gikk jeg ned ca 2 kg, og var veldig fornøyd. I løpet av andre uka gikk jeg opp igjen 1 kg, og var slett ikke fornøyd. Tredje uka stod vekta stille, selvom jeg hadde fulgt kuren til punkt og prikke hele tiden, og jeg mistet motet. Legen inne på nettsiden mente det var helt vanlig med platåer, men jeg syns ikke det er normalt så tidlig i en kur. For meg var det i hvertfall veldig demotiverende, og etter 3,5 uke ga jeg opp. Jeg var altså ikke så veldig utholdende, men som sagt var jeg mye uvel også. Tror det ble litt for fettholdig mat for meg. Dette var altså ikke kuren for meg, men jeg vet om mange andre som har hatt veldig god effekt av den, og som er kjempe-fornøyde. Det var derfor jeg også ville prøve, Nå har jeg begynt på euro-diett, og så langt ser det ut som det passer meg. Det er fire uker siden jeg begynte, og jeg er ved veldig godt mot. Som du ser skal jeg ned veeeeldig mange kg, så det er laaaangt fram... Desto bedre med en god start! Jeg håper du har funnet kuren din, og er spent på å høre hvordan det går med deg. lykke til!! Så koselig med respons '' Vi mennesker er så ulike på mange måter, så det er godt at det finnes forskjellige slanke-kurer å velge mellom også.'' Kunne ikke vært mer enig! Jeg kan ikke fordra folk som mener å ha funnet "sannheten om å gå ned i vekt" Vi er alle forskjellige og det som passer for noen kan være direkte feil for andre. ''etter 3,5 uke ga jeg opp.'' Etter det du skrev om hvordan du følte deg underveis er det ikke vanskelig å skjønne at du gav opp. ''Nå har jeg begynt på euro-diett, og så langt ser det ut som det passer meg. Det er fire uker siden jeg begynte, og jeg er ved veldig godt mot. Som du ser skal jeg ned veeeeldig mange kg, så det er laaaangt fram... Desto bedre med en god start!'' Så kjekt at du har funnet noe som passer deg. En pangstart er den beste motivatoren man kan ønske seg. ''Jeg håper du har funnet kuren din, og er spent på å høre hvordan det går med deg. lykke til!! '' Tusen hjertelig takk for godønskene. Jeg skal ned ca 30 kilo. Jeg skriver "ca" fordi jeg ikke helt vet hva jeg veier. Jeg har ingen vekt og har ikke tenkt å anskaffe meg en før jeg igjen passer de buksene som har blitt lagt vekk. De sitter som støpt når jeg har min trivselsvekt. Jeg må mao bruke andre indikatorer enn vekt på hvordan det går. Men jeg har masse tøy og ikke minst BH-er som har blitt for små. Jeg merker allerede at buksene mine sitter løst, så jeg er på rett vei Jeg har nå holdt på i 9 dager og er fortsatt like fornøyd. Har tilogmed overlevd et bursdagsselskap og andre fristende matsituasjoner. Jeg er veldig glad for at jeg kan bake mitt eget brød, for det ville vært vanskelig å klare seg på en diett helt uten brødmat. Masse lykke til du også! Kommer til å følge med på deg i spenning! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318680-jippiiiiiiiii-m%C3%B8rk-rosa/#findComment-2629186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.