Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oi og oi dette er visst ikke så lett.....er flink med maten hele dag på jobb også kommer kvelden og da er det så masse jeg har lyst på av alt som er fy fy...

Gikk ned noen kilo de to siste ukene men siste uka nå er det ingenting og hvilken hunger jeg har hatt....

Synes det er kjedelig å ikke komme godt igang..vil ned noen kilo til før jul for da vil kjeg være i god modus så ikke alt bare flyter igjen...jaja vi får stå på neste uke igjen og håpe på bedre resultat.

Lykke til til dere der ute som holder på med det samme!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318749-ned-25-kilo-en-status/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurerpådetjeg

Kanskje problemet ditt er at du spiser for lite på dagtid, og dermed overspiser på kvelden. Selv spiser jeg solide måltider til frokost og lunsj, pluss et par mellommåltider, og middag kl 17. Middagen er siste måltidet mitt og jeg er ikke sulten på kvelden.

Ellers har jeg gått ned 600 gram siste uke og det er jeg godt fornøyd med.

Gjest Har klart 20 kilo

Har tipsa om det før,men kjøp deg frokostblanding (fitness) og ha det klart om du blir litt sulten på kvelden. jeg spiser en porsjon sammen med ungene nesten _før_ jeg får suget om kvelden. Ellers har jeg frukt som står på bordet. Da slipper jeg å gå i skuffen etter sjokolade (har alltid bakesjokolade i hus) eller noe annet snacks.

Et grovt knekkebrød med mager leverpostei,mager prim eller magerost kan også gjøre susen,med et glass skummetmelk.

Tar du dette istedenfor søte ting,vil vekten etterhvert langsomt krype nedover, spesiellt når du er så flink på dagen.

Husk å unne deg noe godt en dag i uken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...