Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Skal ned 60 kg -14,3

Siste uke har jeg gått ned 2,8kg : ).Jeg gikk over på fase 2 eurodiett tirsdag, 4 dager før planlagt, men vekta går fortsatt nedover.

Har vært til legekontroll og alle prøver er bra! 14 kilo fett har forsvunnet på 4 uker. Blodtrykk 140/67, det er både legen og jeg fornøyd med.

Jeg nyter å spise ordentlig middag hver dag når jeg kommer hjem fra jobben. Har hatt litt problemer med mellommåltidene tidligere, men nå har jeg oppdaget euro-dietts sjokoladekjeks og soyanøtter. Det er velsmakende, greit å ha med seg, ingen tilbereding og kan spises nesten hvor som helst i en travel hverdag. Det er mettende også, spesielt nøttene. Det er helt topp med en kopp grønn te med sitron ved siden av.

Jeg har fortsatt ikke hatt noen bivirkninger som f.eks mageproblemer, uvelhet, hodepine, slapphet el.l. Tvert i mot føler jeg meg i bedre form enn på lenge. Så jeg er såre fornøyd, på alle måter.

Lykke til videre alle dere andre som er på vei nedover, og dere som skal holde vekta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...