Gå til innhold

Sopp i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest anonym jeg
Skrevet

Er kanskje ikke helt rett forum, men her inne e det så mange.

Er mye plaget med sopp i underlivet.. Kan jeg smitte mannen ? Kjæresten over lengre tid fikk det aldri, men om jeg har sex med en mann og han ikke får symptomer på det kan han da gi det til en annen dame han har sex med selvom han ikke merker noe?

Gjest Har virket for meg
Skrevet

Jeg kan anbefale lactal eller replens, ta en slik vagitor hver gang du kjenner at det begynner å klø litt, og gjerne rett etter mensen. Men har du fått skikkelig sopputbrudd, må du ta en soppkur også. Du kan gjerne be mannen din om å bruke litt canesten i tillegg.

Bruk godt glidekrem under samleie hvis du fort blir litt tørr, eller dere ikke har lange forspill, så slipper du å bli irritert i underlivet og kanskje mer mottakelig for infeksjoner.

Skrevet

Har du sopp så bør dere begge to behandles ja og ikke ha sex før dere begge er kvitt det. Menn får ofte ikke særlig til symptomer.

Gjest anonym jeg
Skrevet

Har du sopp så bør dere begge to behandles ja og ikke ha sex før dere begge er kvitt det. Menn får ofte ikke særlig til symptomer.

men kan han smitte andre uten å ha noen symptomer selv?

Gjest anonym jeg
Skrevet

Jeg kan anbefale lactal eller replens, ta en slik vagitor hver gang du kjenner at det begynner å klø litt, og gjerne rett etter mensen. Men har du fått skikkelig sopputbrudd, må du ta en soppkur også. Du kan gjerne be mannen din om å bruke litt canesten i tillegg.

Bruk godt glidekrem under samleie hvis du fort blir litt tørr, eller dere ikke har lange forspill, så slipper du å bli irritert i underlivet og kanskje mer mottakelig for infeksjoner.

Skrevet

Ja, det tror jeg nok, så lenge han har sopp er han smittebærer.

Gjest anonym jeg
Skrevet

Ja, det tror jeg nok, så lenge han har sopp er han smittebærer.

men om han ikke har noen plager, er det likevel stor sjangse for at han har det ?

Skrevet

men om han ikke har noen plager, er det likevel stor sjangse for at han har det ?

Det vet jeg ikke, men om du stadig får sopp etter at dere har hatt sex så bør dere begge behandles for sikkerhets skyld.

Gjest anonym jeg
Skrevet

Forresten : er lactal eller replens det samme som vivag piller?

Skrevet

Aner ikke. :o)

Gjest anonym jeg
Skrevet

Det vet jeg ikke, men om du stadig får sopp etter at dere har hatt sex så bør dere begge behandles for sikkerhets skyld.

okey, takk for svar =)

Gjest Har virket for meg
Skrevet

Nei, det er helt noe annet. Vivag piller inneholder melkesyrebakterier. De to andre innheholder noe som gjør at du får mer riktig pH verdi, og dermed ikke overvekst av eks sopp som liker seg i andre pH verdier. Tror det er noe sånt.

Skrevet

Ta den sopp og la den vandre...

Hvem har soppen - er det du eller jeg? Ser du, jeg har soppen, ser du jeg har soppen, tralalalalalala!

:::::

Det er smittsomt, ja!

Skrevet

Ta den sopp og la den vandre...

Hvem har soppen - er det du eller jeg? Ser du, jeg har soppen, ser du jeg har soppen, tralalalalalala!

:::::

Det er smittsomt, ja!

...og hvis ikke partneren behandles samtidig, så kommer det gjerne igjen og igjen...

Gjest anonym jeg
Skrevet

...og hvis ikke partneren behandles samtidig, så kommer det gjerne igjen og igjen...

selv om ikke partneren har plager og det virker som han ikke har fått det ?

Skrevet

selv om ikke partneren har plager og det virker som han ikke har fått det ?

Karene kan ha sopp - og ikke kjenne det i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...