bustebeisa Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Glemte helt å skrive noe forrige uke, så da får jeg starte tråden denne uka. Søndag: En times gåtur. Mandag: Bare jobb. Tirsdag: 1 time corebar. Onsdag: 1 time krønsj step. Torsdag: 1 time boksing. Fredag: 1 time rask gange. Lørdag: 4 timer med labbing. 1 time krønsj fight. 0 Siter
Orio Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Dårlig uke, i alle fall med tanke på trening. Ble bare to økter med styrketrening. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Er gangske fornøyd med denne uka, bortsett fra at styrketreningsøktene ble litt korte: Mandag: 40 min styrke Onsdag: 30 min styrke Fredag: 45 min styrke Lørdag: 1 time og 20 minutter rask gåtur i skogen - 8-9 km. Søndag: 35 min rask gange i skogen. Den turen på lørdag var utrolig fin! Myrene og pyttene var frosne, nydelig vinterluft, sol, trimtur med min kjære mens minstemor var i bursdag :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Målet mitt er 2 joggeturer i uka. Det har jeg klart å holde de fleste ukene i høst, men ikke alle. Denne uka ble det 2 runder på ca 5 km, samt to gå-turer på omtrent det samme. Fornøyd med det, jeg. 0 Siter
....AV Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Uken begynte dårlig, men det ble bedre etterhvert. Onsdag: 1 time saltrening Friskis&svettis Torsdag: 1 time saltrening (puls) Friskis&svettis Lørdag: ca. 5 km løpetur Søndag: nesten 2 timer fotball med ungene. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Denne uka ble bra hva antall forbrente kalorier angår: Tirsdag: 5 km på tredemølle, bakkeprogram Torsdag: Spinning 60 minutter intervall og påfølgende 2 timer med hallaktivitet - forbrant 974 kalorier! Herlig! Lørdag: 30 minutters løpetur i skogen, ca 4 km Søndag: 1 times løpetur i skogen, ca 8,5 km Totalt forsvant det snaut 2300 kalorier denne uka, og det er helt OK. Kan fortsatt ikke trene styrke, men jeg håper det ordner seg snart også! 0 Siter
Speak Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Fredag: Bodypump. I tillegg til noen mindre gåturer var dette alt:-( Fikk en vaksine på onsdag, og da måtte jeg avlyse treningen. Håper det blir bedre denne uka:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.