Gå til innhold

msn bokstaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en pc så har min datters bruker nå ikke lenge bokstavene æøå på MSN. På andre brukere på samme maskin så virker alt normalt. Hva kan ha skjedd? Er det eget opplegg for hver bruker? Hun må jo ha rota seg bort fra norsk, men hvor er det jeg endrer det igjen?

Mvh den grønne

Gjest høstløv
Skrevet

Endre skrifttype, der er skal det stå vestlig, i en av boksene, nederst.

Skrevet

Det står på vestlig faktisk.... forstår ikkeno jeg. Har msn eget opplegg?

Skrevet

Nå logget vi av også på igjen, og da var alt normalt! Takk for støtte. Snodig greie...

Gjest høstløv
Skrevet

Det står på vestlig faktisk.... forstår ikkeno jeg. Har msn eget opplegg?

Ja, du må ha oppe meldingsboksene, og over svarboksen er det 6 symboler, du skal klikke på symbolet med bokstaver.

Da får du opp et vinde "Endre skrifttype" nederst til høyre står det "Tegnsett", der skal det stå vestlig.

Skrevet

Ja, du må ha oppe meldingsboksene, og over svarboksen er det 6 symboler, du skal klikke på symbolet med bokstaver.

Da får du opp et vinde "Endre skrifttype" nederst til høyre står det "Tegnsett", der skal det stå vestlig.

Tusen takk skal du ha, da vet vi det om det skjer igjen :)

AneM1365380603
Skrevet

Tusen takk skal du ha, da vet vi det om det skjer igjen :)

Det samme skjedde for en venninne av meg en dag vi chattet på msn. Hun var borte et øyeblikk, og i mellomtiden hamret lillepia hennes løs på tastaturet. Vi logga av rett etter, så jeg vet ikke om hun har fått ordnet opp i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...