Gjest prust Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Å ro på romaskin er moro :-) Jeg pleier å bruke det som oppvarming, 1000-1500 meter. I dag rodde jeg 3000 meter på 14 minutter- Bra det ?!!! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Så flink du er! Kjempebra! Jeg rodde aktivt for noen år siden, men har ikke satt mine føtter i en romaskin siden. Kanskje jeg burde prøve igjen? Hm... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Så flink du er! Kjempebra! Jeg rodde aktivt for noen år siden, men har ikke satt mine føtter i en romaskin siden. Kanskje jeg burde prøve igjen? Hm... Det er visst veldig god trening, ifølge I Form. Moro og motiverende er det også, synes jeg :-) Men jeg må konsentrerer meg ekstremt hele tiden og ha øynene på displayet hele tiden, eller så dabber jeg av. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Det er visst veldig god trening, ifølge I Form. Moro og motiverende er det også, synes jeg :-) Men jeg må konsentrerer meg ekstremt hele tiden og ha øynene på displayet hele tiden, eller så dabber jeg av. Ja, man bruker jo hele kroppen. Husker det var kjempegøy å ro sånn på ordentlig, i alle fall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.