Gå til innhold

Dispenser til oppvaskmiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det har vært diskutert her inne før, men det er leeeenge siden. Jeg har pusset opp kjøkkenet mitt og nå ble det så fint (synes jeg da) at jeg ikke vil ha den grønne sunlight-flaska stående på benken, men jeg vil ha oppvaskmidlet lett tilgjengelig.

Finnes det egne dispenserflasker (pumpeflasker) til oppvaskmiddel? Ser for meg at de som finnes for håndsåpe til badet blir så små?

Skrevet

Jeg har kjøpt en liten pumpeflaske på Saape, men det ser ikke ut til at de har butikker i Trondheim. Men du kan vel kjøpe på ikea eller Maxbo eller andre steder?

http://www.saape.no/

Skrevet

Jeg har kjøpt en liten pumpeflaske på Saape, men det ser ikke ut til at de har butikker i Trondheim. Men du kan vel kjøpe på ikea eller Maxbo eller andre steder?

http://www.saape.no/

Jeg vil gjerne ha en flaske som er så stor at alt innholdet på en Sunlightflaske går nedpå på en gang. Så slipper jeg å etterfylle så ofte + at jeg slipper å ha halvfulle flasker i skapet.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en flaske som er så stor at alt innholdet på en Sunlightflaske går nedpå på en gang. Så slipper jeg å etterfylle så ofte + at jeg slipper å ha halvfulle flasker i skapet.

Blir ikke det vanvittig diger flaske som må stå på benken, da??

Skrevet

Joda, finnes slikt, finnes til og med kjøkkenvasker som har slike flasker "innbebygget".

Vi har ikke Zalo-flasken stående på benken, men derimot i skuffen under benken. Funker helt fint det også.

Skrevet

Blir ikke det vanvittig diger flaske som må stå på benken, da??

Neida, sunlighten er ikke så stor. :o) Den er 5 dl ser jeg, men flaska er jo ikke stor. Får ta en titt rundt i morra.

Skrevet

Wow. Den dagen det er så ryddig og pent på kjøkkenet mitt at en Zalo-flaske kan ødelegge....da har jeg nok endret personlighet.

Sukk. Eller, det vil si,- jeg har det nok enklere i hverdagen enn dere andre ;-)

Skrevet

Wow. Den dagen det er så ryddig og pent på kjøkkenet mitt at en Zalo-flaske kan ødelegge....da har jeg nok endret personlighet.

Sukk. Eller, det vil si,- jeg har det nok enklere i hverdagen enn dere andre ;-)

''Den dagen det er så ryddig og pent på kjøkkenet mitt at en Zalo-flaske kan ødelegge''

Jeg er i bunn og grunn ganske rotete, men klarer å holde orden når det er blåst på kjøkkenbenken. Jeg skjønner ikke sånne som kan ha kjøkkenbenken full av alskens krukker og greier - da ville det fort flyte helt over hos meg.

Skrevet

Tro meg - "ryddig og pent" er ikke det første du ville tenkt om du så kjøkkenbenken min...

Skrevet

Tro meg - "ryddig og pent" er ikke det første du ville tenkt om du så kjøkkenbenken min...

Alt er relativt vet du,- så jeg hadde nok tenkt det om benken din ;-) Jeg er dessverre virkelig håpløs, skjønner du.

Skrevet

;-)

He he, skjønner tankegangen, men det gjelder å bidra med det man KAN bidra med, så selv om det kan flyte litt andre steder, slipper jeg ihvertfall å ha den stygge plastflaska på benken;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...