cathlin Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hei. Jeg tok nettopp og tømte en stor kopp kaffe i sofaen min. Nærmere bestemt Friele presskannekaffe. Ganske god! Jeg traff midt i sofaen, sånn at alle putetrekkene fikk kaffe på seg. Trekkene er lyse. Jeg kastet dem rett i maskinen på 40 grader. Tror dere det kommer til å gå bra med dem? Tror dere det kommer til å gå bra med meg som ikke har en god sofa å være i inntil videre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Ta på trekkene mens de fremdeles er våte i hvert fall så de ikke krymper. Tja, hvordan det går med deg uten sofa er verre, du får slenge deg på senga i steden ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Ta på trekkene mens de fremdeles er våte i hvert fall så de ikke krymper. Tja, hvordan det går med deg uten sofa er verre, du får slenge deg på senga i steden ;o) ''Ta på trekkene mens de fremdeles er våte i hvert fall så de ikke krymper.'' Ok. Det gjør ikke noe at den puta inni bli fuktig da? ''Tja, hvordan det går med deg uten sofa er verre, du får slenge deg på senga i steden ;o)'' God ide:-) 0 Siter
Luska Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hvorfor tømte du ut kaffe i sofaen, da? Var det særlig lurt? ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Hvorfor tømte du ut kaffe i sofaen, da? Var det særlig lurt? ;o) Det kan være underbevisstheten som hadde et ønske om at jeg skulle opp av sofaen. Desuten hadde jeg glemt å ta på lykkeluen min... Tipper det var en likevekt mellom disse to faktorene som gjorde utslaget. Det kan selvsagt også ha noe med at det var Friele kaffe, dette blir en x-faktor. Om det var lurt? Tja, jeg får vasket sofa-putene, og jeg har begynt å gjøre det jeg egentlig skal gjøre i dag, så jeg vil si at det var lurt! ;-) 0 Siter
Luska Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det kan være underbevisstheten som hadde et ønske om at jeg skulle opp av sofaen. Desuten hadde jeg glemt å ta på lykkeluen min... Tipper det var en likevekt mellom disse to faktorene som gjorde utslaget. Det kan selvsagt også ha noe med at det var Friele kaffe, dette blir en x-faktor. Om det var lurt? Tja, jeg får vasket sofa-putene, og jeg har begynt å gjøre det jeg egentlig skal gjøre i dag, så jeg vil si at det var lurt! ;-) Har du lykkelue? Så søtt... Jeg har lykkesokker. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Trekkene er vasket og tatt på. De står og tørker. Dorthe: det var lurt å ta dem på før de tørker og krymper. Nå er alt bare fryd og gammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.