Kammilla Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Har så lyst på lange flotte krøller til julebordet. Åsså kom jeg til å tenke på å bruke hårruller. Funker det? Dette er jeg HELT blank på, så her hadde det vært knall med tips.Kjøpes det hos frisør eller på Cubus f.eks? Og er det med noe stylings tips med slike ruller? Og selvfølgelig, det viktigste; Får man drømmekrøller av ruller? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Det kommer helt an på håret ditt. Hårruller får du kjøpt på Cubus. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Husk at det kreves skikkelige stylingprodukter for at de skal sitte, hvis ikke blir krøllene bare glatte og kjedelige før du kommer frem til festen. Jeg ville spørre på en frisørsalong for å sikre at jeg fikk de riktige produktene. 0 Siter
Kammilla Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Husk at det kreves skikkelige stylingprodukter for at de skal sitte, hvis ikke blir krøllene bare glatte og kjedelige før du kommer frem til festen. Jeg ville spørre på en frisørsalong for å sikre at jeg fikk de riktige produktene. Ok. Det er sikkert lurt ja. Har vel endel produkter selv, men vil helst at de skal vare ja. 0 Siter
Kammilla Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Det kommer helt an på håret ditt. Hårruller får du kjøpt på Cubus. Håret mitt har mye fall, så lenge jeg holder meg unna føner. Men så lenge jeg får tak i billige ruller, så skal de prøves ut før selve julebordet. Men hva med elektrisk krøller? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Ok. Det er sikkert lurt ja. Har vel endel produkter selv, men vil helst at de skal vare ja. Mener jeg har fått tips om det en gang, og det inkluderte både hårlakk OG hårspray etc etc. Ganske komplisert, men blir jo lekkert da! Lykke til og god fest:-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Håret mitt har mye fall, så lenge jeg holder meg unna føner. Men så lenge jeg får tak i billige ruller, så skal de prøves ut før selve julebordet. Men hva med elektrisk krøller? Jeg synes ikke elektriske krøller blir så varige - selv med mye spray. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Håret mitt har mye fall, så lenge jeg holder meg unna føner. Men så lenge jeg får tak i billige ruller, så skal de prøves ut før selve julebordet. Men hva med elektrisk krøller? Mitt hår har fall, og bruker jeg hårruller, så sitter håret akkurart slik som på hårrullene, selvom de blir tatt av, jeg klarer ikke å børste det ut i normal frisyre. Men jeg har kort hår, så på meg blir det penest med elektrisk krølltang, for da sitter krøllene ikke så hardt, som med hårruller. Men det er jo det motsatte du vil oppnå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Ja, det gjør man. Ha dem i vått hår og tørker det skikkelig. Jeg trenger ikke noe stylingprodukt, det fantes ikke noe slikt den gang jeg lagde krøller og de satt til jeg vasket håret neste gang, mens dattera mi ikke har krøller mer enn 5 minutter, stylingprodukter eller ikke. Så du burde prøve en gang først å se hvor godt krøllene sitter hos deg ev hvilke stylingprodukter du trenger. 0 Siter
morsan Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Ja, det gjør man. Ha dem i vått hår og tørker det skikkelig. Jeg trenger ikke noe stylingprodukt, det fantes ikke noe slikt den gang jeg lagde krøller og de satt til jeg vasket håret neste gang, mens dattera mi ikke har krøller mer enn 5 minutter, stylingprodukter eller ikke. Så du burde prøve en gang først å se hvor godt krøllene sitter hos deg ev hvilke stylingprodukter du trenger. ''stylingprodukt, det fantes ikke noe slikt den gang jeg lagde krøller '' Åjoda! Husker da godt at selv mormoren min brukte "leggevann", og da mener jeg IKKE som kveldsdrink;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 ''stylingprodukt, det fantes ikke noe slikt den gang jeg lagde krøller '' Åjoda! Husker da godt at selv mormoren min brukte "leggevann", og da mener jeg IKKE som kveldsdrink;-) Ja, det stemmer, tanta mi brukte det. Men mora mi og jeg har samme hår så hun tenkte nok ikke på det. Men hun har/hadde skikkelig krøller, men de arvet ikke jeg 0 Siter
damedamen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Håret mitt har mye fall, så lenge jeg holder meg unna føner. Men så lenge jeg får tak i billige ruller, så skal de prøves ut før selve julebordet. Men hva med elektrisk krøller? Elektrisk krøll sliter vel litt mer på håret? For å unngå harde krøller, så legg bare (det våte) håret løsere rundt rullene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 ''stylingprodukt, det fantes ikke noe slikt den gang jeg lagde krøller '' Åjoda! Husker da godt at selv mormoren min brukte "leggevann", og da mener jeg IKKE som kveldsdrink;-) Åja! Mamma brukte leggevann jeg, mener det var på små flaske som hun sprayet på kammen mens hun holdt på. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.