Gå til innhold

Hvor ofte bør en klippe håret når man sparer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klippet meg i juni sist (pluss pannelugg i august), og nå sparer jeg til langt hår. Når bør jeg klippe meg igjen? Vil la det gå så lang tid som mulig.

Gjest skrangle
Skrevet

Ta en titt på 1-2 cm nederst på håret. Der finner man som regel svaret :)

Skrevet

Klipp deg rundt fullmåne :) Ellers vil jeg anta at hver fjerde mnd holder, bare stuss da, men du ser jo selv om tuppene er flisete..

Skrevet

Det er veldig forskjellig hvor fort håret blir slitt.

Om du varmebehandler håret og det fliser seg litt i tuppene, bør du stusse hver annen måned.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg sparer nà, og stusser det sànn ca hver 3 mnd. Gàr det lengre tid fliser det seg sànn... Men sà striper jeg hàret ogsà da, og bruker glattetang nà og da. Det sliter pà hàret!

Gjest månelyst
Skrevet

Klipp deg rundt fullmåne :) Ellers vil jeg anta at hver fjerde mnd holder, bare stuss da, men du ser jo selv om tuppene er flisete..

Hvorfor skal man klippe seg rundt fullmåne? Jeg har hørt det der før, men husker ikke grunnen.

Skrevet

Hvorfor skal man klippe seg rundt fullmåne? Jeg har hørt det der før, men husker ikke grunnen.

håpet vokser visst fortere ut igjen da...for de som tror på det da...

Skrevet

For da vokser håret fortere ut igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...