Gå til innhold

Behandlere med driftstilskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å finne ut om en behandler har driftstilskudd her inne på nettet?

Og jeg vil gjerne ha en link til behandlere i østfold. Hvis noen kan hjelpe meg med dette, blir jeg veldig takknemlig.

• 1 år senere...
Gjest jakten på en terapeut
Skrevet

Behandlere med driftstilskudd i Østfold finner du på nettsidene til Helse Sør-Øst.

http://www.helse-sorost.no/avtalespesialister?utm_source=forside&utm_medium=snarvei&utm_campaign=venstre&mids=a109a260a

Men NHD, nå må du lese innlegget ordentlig da;)

Jeg er ikke på jakt etter terapeuter med drifttilskud men refusjonsavtale. Det er to forskjellige ting.

En terapeut jeg vet om har refusjonavtale men ikke driftstilskudd. Det vil si at jeg med frikort kan betale 200 kroner timen, uten frikort 500 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...