Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

10

• tonie

8

• Lillemus

5

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

• 4 uker senere...

Ja, så lenge du ikke spiser kun én type men varierer litt bør vel det gå bra? Ferdigmat inneholder mye salt, da. Det ville jeg bekymret meg litt for, tror jeg.

Fjordland inneholder ikke mye salt. Da er i så fall saltet helt smakløst:-( Jeg må alltid salte ekstra for å kunne spise det.

Fjordland går an som nødløsning en gang i blant- men godt er det ikke :-(

Ja, så lenge du ikke spiser kun én type men varierer litt bør vel det gå bra? Ferdigmat inneholder mye salt, da. Det ville jeg bekymret meg litt for, tror jeg.

Eg varierer hele tiden.

Alle sier det er så mye salt i, men eg må ha på ekstra salt, men bevares det kan være mine smaksløker som er litt "svidd".

Annonse

Potetene er motbydelige, og typisk ferdigskrelte for et par mnd. siden. Hvis du liker lutefisk (??) så er den faktisk etandes :-)

Jeg elsker lutefisk! Er nok litt bortskjemt med hjemmeluta fisk, men jeg kan ikke lage det selv så nå er jeg desperat nok til å prøve Fjordland, hehe.

Jeg elsker lutefisk! Er nok litt bortskjemt med hjemmeluta fisk, men jeg kan ikke lage det selv så nå er jeg desperat nok til å prøve Fjordland, hehe.

Jeg elsker også lutefisk :-) Høres godt ut med hjemmelutet:-) Prøv Fjordlands og se hva du synes. Jeg ble positivt overrasket, i hvert fall :-)

AneM1365380603

Jeg elsker også lutefisk :-) Høres godt ut med hjemmelutet:-) Prøv Fjordlands og se hva du synes. Jeg ble positivt overrasket, i hvert fall :-)

Kanskje jeg skal kjøpe en pakke. Jeg har aldri tetstet noe i det merket, og mannen min påstår han ikke liker lutfisk. Vi andre kan jo spise det lell :)

Kanskje jeg skal kjøpe en pakke. Jeg har aldri tetstet noe i det merket, og mannen min påstår han ikke liker lutfisk. Vi andre kan jo spise det lell :)

Det er vel ikke så godt at det kan erstattes av en god, hjemmelaget lutefiskmiddag, men som en erstatning for hjemmelaget når du har dårlig tid - joda :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...