Gå til innhold

Arrrrghhh!!!!


Gjest Pearly

Anbefalte innlegg

Gjest Pearly

Hva er det som skjer??? Jeg er nødt til å trykke "oppdater" tusen (?) ganger før jeg får opp enkelte sider på DOL!!!! Jeg blir gal!!! Har ingen problemer med andre sider enn dette, og jeg har bredbånd, så linjekapasiteten skal det ikke være noe i veien med! (Tror det er dere jeg!!!) Hva er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, design

Hei,

Det er fint om du kan gi litt mer spesifikk informasjon om hvor dette skjer. Gjelder det visse sider? Hva er i så fall feilmeldingen som kommer opp?

Fint om du kan svare på dette, så skal vi se om det skyldes en feil hos oss eller ikke.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du kan prøve å gjøre i Internet Explorer er å gå på Tools > Internet Options > Settings og merke av for at Internet Explorer skal sjekke for nye versjoner av siden hver gang, istedetfor "automatisk" som er standardvalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pearly

Hei,

Det er fint om du kan gi litt mer spesifikk informasjon om hvor dette skjer. Gjelder det visse sider? Hva er i så fall feilmeldingen som kommer opp?

Fint om du kan svare på dette, så skal vi se om det skyldes en feil hos oss eller ikke.

Vennlig hilsen

Det skjer spesielt når jeg går inn på "hovedsiden" til forumgruppen "Spør Jordmor". Da blir jeg ALLTID nødt til å trykke oppdater for å få opp siden. Jeg blir også i blant nødt til å trykke flere ganger på overskriften til et innlegg når jeg vil "gå videre" med dem, men jeg får ingen feilmelding, det bare skjer ingenting! Og det er et sabla prakk å få langt inn nye innlegg! Når jeg trykker send innlegg, blir den delen av siden bare blank, og innlegget blir ikke sendt! Jeg må da trykke på tilbake-knappen, og forsøke igjen og igjen til det ENDELIG (som regel) blir sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Det skjer spesielt når jeg går inn på "hovedsiden" til forumgruppen "Spør Jordmor". Da blir jeg ALLTID nødt til å trykke oppdater for å få opp siden. Jeg blir også i blant nødt til å trykke flere ganger på overskriften til et innlegg når jeg vil "gå videre" med dem, men jeg får ingen feilmelding, det bare skjer ingenting! Og det er et sabla prakk å få langt inn nye innlegg! Når jeg trykker send innlegg, blir den delen av siden bare blank, og innlegget blir ikke sendt! Jeg må da trykke på tilbake-knappen, og forsøke igjen og igjen til det ENDELIG (som regel) blir sendt!

Jeg tror "citoyen" har et godt forslag i innlegget over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...