Gå til innhold

vill ned i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest luravekta heeh

vill ned i vekt, før sommeren har fått barn og vill bli fin til sommeren, har strekk merker og tenker at det går fint med di så lenge som eg har en fin flat mage..

noen tips til rask nedgang av vekt?? vil kunne spise pizza og lasagne. min favoritt men vill også ned i vekt..

hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320023-vill-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å gå ned i vekt, så må du forbrenne mer kalorier enn du spiser. Vil du spise pizza og lasagne - vel, da må du trimme MYE.

Det er ikke så veldig mange metoder som er så veldig raske, ei heller er det så mange metoder som gir deg anledning til å spise det du pleier å spise - og som er årsaken til at du trenger å gå ned i vekt...

Jeg anbefaler Grete Roede-kurs, jeg har gått ned 24 kg på 5 måneder på den måten, andre her inne sverger til lavkarbo/eurodiett. Maten er ulik, metodene er ulike - men alle innebærer livsstilsendring.

Du må ta et valg. Vil du ned i vekt, må du bestemme deg for hvilken måte du vil gjøre det på. Og så følge den måten, selv om du da må legge om livsstilen.

Det er utrolig deilig å bli kvitt fettet. Jeg synes ikke veien har vært hard, jeg har trivdes veldig godt med GR-opplegget. Hyppige, magre måltider, og mye trim har vært min resept.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320023-vill-ned-i-vekt/#findComment-2640365
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...