Gjest prust Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg skal opereres i høyre bein like over nyttår (fjerne den ene hovedvenen fra ankel til lyske - åreknuter), og lurer veldig på hvordan jeg bør "trene" etter operasjonen for å komme fortest mulig i form igjen. Det de sa på sykehuset var at jeg måtte regne med "et par uker" sykemelding, i informasjonen jeg har fått står det 2-3 uker. Betyr det at det er grusomt vondt å gå og stå og sitte i et par uker, og så gradvis bedre, eller kan jeg regne med å være "rehabilitert" etter et par uker og da trene normalt? Nå trener jeg 3 ganger pr uke, hovedsaklig styrketrening, men også litt løping og sykling. Ønsker jo kortest mulig tid i ro, og fortest mulig tilbake til jobb og vanlig form. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/320106-opptrening-etter-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.