Gå til innhold

Har du prøvd cellsonix?

Anbefalte innlegg

Gjest Skal ned 60 kg -19,1

Jeg hadde aldri hørt om cellsonix - fettforbrenning med ultralyd - før jeg leste om det i "Hjemmet" tidligere denne uka. Det vakte straks min interesse.

Jeg har gått på eurodiett de siste 7 ukene, og har slanket bort ca 19 kg. Det er jeg storfornøyd med. Det jeg er mindre fornøyd med er at jeg ikke har merket den helt store forskjellen på omkretsen rundt magen, har ikke målt den, men merker ikke mye på klærne.

Da jeg leste at man kunne få behandling med cellsonix på magen, og redusere omkretsen med opptil flere centimeter i løpet av en behandling, bestemte jeg meg for å prøve det. Jeg tok en prat med legen først for sikkerhets skyld. Han mente det var helt ufarlig og uten bivirkninger. Han kunne også fortelle at det i flere land blir brukt av leger før operarasjoner, hvis pasienten bør gå ned i vekt før inngrepet.

Siden hud- og kroppspleie-klinikken her i området har søndagsåpent nå i julestria, fikk jeg min første time allerede i dag. Behandlingen var behagelig. Jeg ble målt før og etter, og under over alle under, jeg var -3 cm rundt magen etter behandlingen! Jeg har bestilt behandling 1 gang i uka noen uker framover. 1 behandlingstime, som varte ca 45 min, kostet kr.600.

Dette er selvsagt ikke i steden for sunt kosthold og mosjon, men i tillegg. Jeg sier bare: "Ja takk, begge deler".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320256-har-du-pr%C3%B8vd-cellsonix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var ikke verst!

Jeg sliter også med magen, og selv om jeg har gått ned mange cm fra slankingen startet og til jeg sluttet, så er fortsatt ikke magen der jeg vil ha den. Men jeg vil ikke bli tynnere i bein/rumpe/overkropp, og har latt magen få være der.

Kanskje jeg må ønske meg noen slike behandlinger, gitt?!

Flott at det virket!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...