Gå til innhold

pusteproblemer

Gjest bekymret?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret?

Når jeg tar crunches og sit-ups, + når jeg beveger meg i dans, altså med litt uvanlige bevegelser, så knyter det seg på en måte i brystkassen slik at jeg ikke klarer å puste fritt. Det er nesten som å ha bronkitt, når det piper hver gang jeg puster inn! Hva er dette, og hva kan jeg gjøre med det? Kan det ha en sammenheng med at jeg er plaget av mye slimproduksjon i halsen? Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bekymret?

du har ikke astma da?

Vet ikke, for jeg har aldri hatt astma...men kanskje jeg har fått det, hvis det passer beskrivelsen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Vet ikke, for jeg har aldri hatt astma...men kanskje jeg har fått det, hvis det passer beskrivelsen min?

nei jeg har ikke peiling jeg, men pleier man ikke å få pustevansker når man anstrenger seg da, hvis man har astma? eller var det ikke det du kjente? øøhhhh hmmmm ja.... dra til legen du, uansett. det er alltid det sikreste. og ikke vent for lenge med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...