Gå til innhold

Plagsom tanke


Gjest summer 97

Anbefalte innlegg

Gjest summer 97

Hei! Dette er veldig flaut, men jeg må bare spørre siden det plager meg. Jeg går faktisk og tenker på noe som hendte i 1997. Nå nærmer jeg meg 27 år, og begynner å bli lei av denne tanken som kommer opp i ny og ned. 1997 var den tiden da jeg først begynte å gå på fest, og da jeg begynte å virkelig interessere meg for gutter. Jeg hadde enda ikke hatt samleie med noen, men var vel som alle andre tenåringer nysgjerrig og eksperimenterte litt for meg selv. Da jeg kom hjem etter en fest gjorde jeg noe rart. Jeg onanerte, og av en eller annen grunn brukte jeg litt en lypsyl (slik hvit klassisk med blå topp). Jeg var sikkert litt småberuset, og dagen etter kunne jeg ikke finne toppa til lypsylen. Jeg letet overalt på soverommet... Det kan hende at den allerede var borte fra før, og den hadde mest sannsynlig ikke falt av inni meg.. Likevel er dette en tanke som slår meg med en gang jeg kjenner en liten smerte nedentil. Da kan jeg tenke, kan jeg bli gravid? Enn om toppa ligger der et sted og ødelegger meg? Det er sikkert helt rart dette, men det er en tanke som noen ganger kan gjøre meg helt fortvilt. Dessuten har jeg aldri sagt dette til noen. Det er jo så flaut! Nesten vittig pinlig... I ettertid har jeg vært jevnlig til gynekolog på vanlige undersøkelser, og jeg har aldri hørt at de har funnet noe unormalt med meg. De skal vel kunne se det meste på slike undersøkelser vel? Jeg har også et normalt sexliv med kjæresten min, og ikke smertefull menstruasjon. Likevel har jeg altså tenkt på dette, og særlig fordi jeg og kjæresten har snakket litt om å få barn. Dette er sikkert et veldig rart spørsmål, men tror du det er mulig at denne toppa fortsatt kan være der? Jeg må bare spørre for å få ro. Håper du kan hjelpe meg med denne litt uvanlige problemstillingen. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    12

  • Lillemus

    9

  • Luska

    9

  • Lotte :o)

    7

Mest aktive i denne tråden

Toppa er ikke der. :o) Den kan ikke forsvinne innover i kroppen, det er den alt for stor til og skulle den blitt igjen der inne den gangen ville den enten blitt støtt ut eller du ville fått en infeksjon av den. Så toppa er ikke inne i deg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest riksmåla

Toppa er ikke der. :o) Den kan ikke forsvinne innover i kroppen, det er den alt for stor til og skulle den blitt igjen der inne den gangen ville den enten blitt støtt ut eller du ville fått en infeksjon av den. Så toppa er ikke inne i deg nei.

ToppA???

ToppEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToppA???

ToppEN!!!!

Toppa. Toppen = fjelltoppen. Toppa = lypsyltoppa eller flasketoppa.

Flasketoppen er for jåler, evt. den øverste delen av flaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde antakelig fått tidenes betennelse dersom den virkelig hadde blitt værende der.

Fremmede gjenstander i underlivet ville nok senest blitt oppdaget ved gyn. undersøkelse, de har ikke så mange steder å vandre.

Med tanke på graviditet tror jeg uansett ikke den er stor nok til å duge som pessar. Men altså, jeg tror på ingen måte at den er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt garantert ikke inni deg :-)

Hvis den hadde ligget der inne ville legen sett det på undersøkelsen. Du ville kjent den under samleie, og kjæresten din ville kjent den ved samleie. Om den skled av da du brukte den, ville den uansett falt ut etter kort tid ved menstruasjon, toalettbesøk eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toppa. Toppen = fjelltoppen. Toppa = lypsyltoppa eller flasketoppa.

Flasketoppen er for jåler, evt. den øverste delen av flaska.

*flirer*

Godt du setter på plass toppa! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229427918' post='4040818]

*flirer*

Godt du setter på plass toppa! ;-)

*Hehe* Jeg mente at flasketoppen er den øverste delen på flaska, men flasketoppa sitter på flasketoppen. ;o)

Men bergensere sier vel toppen om ei topp? De sier jo jenten og hytten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest riksmåla

*Hehe* Jeg mente at flasketoppen er den øverste delen på flaska, men flasketoppa sitter på flasketoppen. ;o)

Men bergensere sier vel toppen om ei topp? De sier jo jenten og hytten også...

INGEN på Østlandet som sier TOPPA iallefall, har aldri hørt det før jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Jeg mente at flasketoppen er den øverste delen på flaska, men flasketoppa sitter på flasketoppen. ;o)

Men bergensere sier vel toppen om ei topp? De sier jo jenten og hytten også...

Ja, men de skal ikke skrive på bergensdialekt? Bokmål har vel de samme bøyninger uansett? Du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Jeg mente at flasketoppen er den øverste delen på flaska, men flasketoppa sitter på flasketoppen. ;o)

Men bergensere sier vel toppen om ei topp? De sier jo jenten og hytten også...

På østlandet sier vi også toppen, ikke toppa. Men vi sier da jenta og hytta, likevel. Artig med dialekter. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppa. Toppen = fjelltoppen. Toppa = lypsyltoppa eller flasketoppa.

Flasketoppen er for jåler, evt. den øverste delen av flaska.

Uff flasketoppen? Husker med gru jeg kom over ei ganske solid brukt flaske i klesskapet til venninna mi når vi var fjortisser. *Grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229428232' post='4040825]

Ja, men de skal ikke skrive på bergensdialekt? Bokmål har vel de samme bøyninger uansett? Du har rett.

Jeg mener bestemt at

en topp - toppen

er noe helt annet enn

ei topp - toppa

i alle fall... :o) Har ingen ordliste i nærheten så jeg får ikke sjekket heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hehe* Jeg mente at flasketoppen er den øverste delen på flaska, men flasketoppa sitter på flasketoppen. ;o)

Men bergensere sier vel toppen om ei topp? De sier jo jenten og hytten også...

Man trenger virkelig ikke si verken hytten, jenten, solen eller boken for å synes at "toppa" er i overkant.

Mange jåler på øst- og vestlandet etter trøndernes begreper... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På østlandet sier vi også toppen, ikke toppa. Men vi sier da jenta og hytta, likevel. Artig med dialekter. :o)

''På østlandet sier vi også toppen, ikke toppa. Men vi sier da jenta og hytta, likevel. Artig med dialekter. :o)''

Dialekter er kult! :o) Dere sier jo spann også, ikke bøtte? Og ælj og hælj istedetfor ælg og hælg som vi sier i Trøndelag. ;o) Har et søskenbarn fra Lillestrøm-området og hun sa i alle fall det. Hun plukket bær i et spann og jeg i ei bøtte. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229428232' post='4040825]

Ja, men de skal ikke skrive på bergensdialekt? Bokmål har vel de samme bøyninger uansett? Du har rett.

Jo du, vi er i vår fulle rett til å skrive jenten, solen, hytten osv. Merkelig med rettskrivning på gynekologi...:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at

en topp - toppen

er noe helt annet enn

ei topp - toppa

i alle fall... :o) Har ingen ordliste i nærheten så jeg får ikke sjekket heller.

På nett, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger virkelig ikke si verken hytten, jenten, solen eller boken for å synes at "toppa" er i overkant.

Mange jåler på øst- og vestlandet etter trøndernes begreper... :-)

Uff - det var virkelig ikke meningen å kuppe tråden til trådstarter her altså! Men det er vel bare typisk dol... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at

en topp - toppen

er noe helt annet enn

ei topp - toppa

i alle fall... :o) Har ingen ordliste i nærheten så jeg får ikke sjekket heller.

Men på østlandsk finnes ikke noe som heter "ei topp". Ordet topp er et hankjønnsord og bøyes derfor "en topp - toppen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...