Gå til innhold

Plagsom tanke


Gjest summer 97

Anbefalte innlegg

*S* Mener å huske at jeg hørte en ung gutt si det på halvsju en gang. Samme gutt, eller ihvertfall samme program, handler om dette med moter og forskjell by-land.

Gutten mente at det var helt naturlig at byfolk var mer opptatt av moter enn dem på landet, for det var jo ikke særlig praktisk med moteklær når man måtte i fjøset hele tiden! ;-)

Hehe, det var jo fornuftig tenkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    12

  • Lillemus

    9

  • Luska

    9

  • Lotte :o)

    7

Mest aktive i denne tråden

En ting er sikkert, den er ikke inne i deg. Hadde den vært der og du hadde hatt samleie med en mann, så ville jeg gjerne ha sett ansiktutrykket hans, når godsaken traff korken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff flasketoppen? Husker med gru jeg kom over ei ganske solid brukt flaske i klesskapet til venninna mi når vi var fjortisser. *Grøsser*

*usj*/*he he*

men var flasken en slik en:

http://celebrating200years.noaa.gov/survey_marks/bottle_hr.jpg

eller en slik en:

http://www.branchhome.com/images/large/esque_teardrop_bottle_LRG.jpg

eller kanskje en slik?

http://www.thecoca-colacompany.com/presscenter/img/imagebrands/downloads/lg_powerade_highperform_bottle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

''Veldig lokalt: Fugl = fævvel (med tjukk L). Hørt den før? Og Fugler = fævvlær. :o))''

Tror du må være fra samme området som søskenbarnet mitt! :o) Mener bestemt at hun også sa fævvel ja!

'Tror du må være fra samme området som søskenbarnet mitt! :o) Mener bestemt at hun også sa fævvel ja!'

Er nok ikke vanlig å si fævvel om man er fra lillestøm-området. Har ikke hørt noen herfra som sier det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg husker ikke hvordan den var, det jeg husker vil jeg helst ikke huske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva som kan brukes skjønner jeg:-)

Nå var det ikke jeg som brukte den da!

Husker jeg leste senere at det kunne gi vakuum, skulle tatt seg ut om den hadde satt seg fast. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen problem for deg

Bakker opp gynokologen og alle andre her som sier "du har ingen kork inni deg"

Antagelig har du aldri hatt det, eller den gled ut rimelig kvikkt. Små ting har en merkelig tendens til å klare å forsvinne de rareste steder, så den korken har nok kilt seg til et eller annet sted på rommet, i senga el.

Hadde den sittet inni deg og pga det hadde vært en grunn til sterilitet så kan du tenke deg selv hvilken reaksjon kroppen din ville hatt. Du ville ha merket det ved en kraftig infeksjon. Kroppen vår godtar gjerne ikke fremmedlegemer.

Så du er nok helt frisk og normal, så du må virkelig legge vekk redselen din.

Værre var med ei venninde av moren min. Hun var så lysten en gang hun var alene, og sprang rundt for å finne noe egnet. Tar en slik gammeldags håndvisp fra kjøkkenskuffen, en slik med langt trehåndtak på.

Noen dager etterpå merket hun problemer med underlivet og blir nødt til å besøke gynokolog.

Du kan trygt si hun ble stum som en østers og svært, svært flau da gynokologen plukket frem ei skikkelig flis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...