Gjest Momir Skrevet 23. juli 2001 Del Skrevet 23. juli 2001 Jeg har hatt en liten belastningsskade i venstre kne i CA.2md. Har trent i CA. 1 år og begynte og øke treningene mye på slutten, og det var da jeg kjente det, det gjør ikke vondt men jeg merker det liksom. Hvis jeg trener veldig lite nå, hvor lang tid kan det gå før jeg blir kvitt dette ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Hei, dette kan jeg ikke svare konkret på. Tidsangivelse vil være avhengig om du innretter deg etter skaden på riktig måte. Å kvitte seg med en belastningsskade krever kunnskap og forståelse. Jeg hjelper utøvere med å bli kvitt skader så fort som mulig, og i dette arbeidet ser jeg ofte utøvere som har gått med belastningssakder i månedsvis, ja i enkelte tilfeller flere år. Med riktig framgangsmåte og behandling blir disse utøverne bra igjen i løpet av 1-3 ukers tid. Se beslektede artikler om dette emnet på http://www.trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.