Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

;o) *Hehe* Neida, lærlingen var flink hun og jeg er veldig fornøyd. :o) Brukte ikke så lang tid heller.

I morra tar jeg minicolor med rødskjær i så i morra kveld blir jeg rene julestjerna! ;o)))

Skrevet

Yes!!! Flott at du er fornøyd :D Får du hjelp til å farge det da?

Gratulerer med ny sveis. Fortell om hvordan du ser ut da! :)

Gjest Milde måne
Skrevet

Så bra at du ble fornøyd : )

Grattis med ny sveis!

Skrevet

Yes!!! Flott at du er fornøyd :D Får du hjelp til å farge det da?

Gratulerer med ny sveis. Fortell om hvordan du ser ut da! :)

Farger sjøl - det har jeg gjort mange ganger. :o)

Klippet ca. 10-15 cm på lengden bak, skrådde en god del foran fra luggen og ned og klippet opp kraftig bak og rundt og klippet opp luggen litt.

Kjæresten synes jeg ble kjempefin også. :o)))

Skrevet

Klippet ca. 10-15 cm på lengden bak, skrådde en god del foran fra luggen og ned og klippet opp kraftig bak og rundt og klippet opp luggen litt.

Så morro da! :) Høres knallfin ut!

Skrevet

Så bra at du ble fornøyd!

Jeg har klipt meg hos lærling en gang, det tok 3,5 t!!!!!

Skrevet

Å, nå skvatt jeg;o) Så synd at det skulle gå galt tenkte jeg, når Lillemus først lot seg overtale til å gå til frisøren.

Så bra at du ble fornøyd:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230059274' post='4046744]

Hehe... Bilde? *takk*

Blir kanskje tatt noen bilder i morra, gidder ikke nå. :o) Ser homsekoret på NRK1. *Hehe*

Skrevet

Så spennende! Sender du bilde til _alle_ som legger ut mailadresse? :-)

Jeg lurer veldig på å la lokkene falle snart jeg også - nærmer meg 40, og ser for meg at kort hår er mer passe da. Samtidig - jeg får jo et 10 års alderstillegg når jeg har kort hår, og ikke liker jeg noe særlig å fikse og ordne, så jeg er litt usikker på min egen mening...

Morsomt å få ny sveis, tenker jeg, både for deg og gubben. :-)

Skrevet

Blir kanskje tatt noen bilder i morra, gidder ikke nå. :o) Ser homsekoret på NRK1. *Hehe*

What?

Jeg er syyyyk. Stakkars meg. Noen venninner har heldigvis vært innom og trøstet meg ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''lærlingen var flink hun og jeg er veldig fornøyd. :o) Brukte ikke så lang tid heller.''

Der ser du, akkurat som jeg tenkte. ;-)

Skrevet

Så spennende! Sender du bilde til _alle_ som legger ut mailadresse? :-)

Jeg lurer veldig på å la lokkene falle snart jeg også - nærmer meg 40, og ser for meg at kort hår er mer passe da. Samtidig - jeg får jo et 10 års alderstillegg når jeg har kort hår, og ikke liker jeg noe særlig å fikse og ordne, så jeg er litt usikker på min egen mening...

Morsomt å få ny sveis, tenker jeg, både for deg og gubben. :-)

''Jeg lurer veldig på å la lokkene falle snart jeg også - nærmer meg 40, og ser for meg at kort hår er mer passe da. Samtidig - jeg får jo et 10 års alderstillegg når jeg har kort hår, og ikke liker jeg noe særlig å fikse og ordne, så jeg er litt usikker på min egen mening... ''

Samme her - helt kort hår får meg til å se dobbelt så bred og 10 år eldre ut så det er ikke aktuelt. :o) Nå har jeg en mellomting og kjæresten var storfornøyd! :o)

Skrevet

''Jeg lurer veldig på å la lokkene falle snart jeg også - nærmer meg 40, og ser for meg at kort hår er mer passe da. Samtidig - jeg får jo et 10 års alderstillegg når jeg har kort hår, og ikke liker jeg noe særlig å fikse og ordne, så jeg er litt usikker på min egen mening... ''

Samme her - helt kort hår får meg til å se dobbelt så bred og 10 år eldre ut så det er ikke aktuelt. :o) Nå har jeg en mellomting og kjæresten var storfornøyd! :o)

Ja, en mellomting kan jo være noe. Har _mye_ krøllete hår, så kanskje jeg burde klippe det kraftig opp og beholde litt av lengden?! Hm....

Godt at du ble fornøyd!

Skrevet

Ja, en mellomting kan jo være noe. Har _mye_ krøllete hår, så kanskje jeg burde klippe det kraftig opp og beholde litt av lengden?! Hm....

Godt at du ble fornøyd!

''Har _mye_ krøllete hår, så kanskje jeg burde klippe det kraftig opp og beholde litt av lengden?! Hm....

''

Er det jeg gjør. :)

Skrevet

Det høres ut som om du blei kjempefin! :)

Var hos frisøren i går jeg også. Det var nydelig å ikke se ut som en dass på håret lenger. Det var så slitt, jeg hadde ikke klippa meg på godt over et halvt år. :)

Skrevet

Så bra det gikk bra. :-)

At du er fornøyd og artig at kjæresten også likte det.

Så nå spørs det bare hva venninna di mener... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...