Gjest togli Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så bra det gikk fint (Nå får vi håpe venninna di holder kjeft ei stund iallefall ;-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så spennende! Sender du bilde til _alle_ som legger ut mailadresse? :-) Jeg lurer veldig på å la lokkene falle snart jeg også - nærmer meg 40, og ser for meg at kort hår er mer passe da. Samtidig - jeg får jo et 10 års alderstillegg når jeg har kort hår, og ikke liker jeg noe særlig å fikse og ordne, så jeg er litt usikker på min egen mening... Morsomt å få ny sveis, tenker jeg, både for deg og gubben. :-) Forhør deg med venninner etc og gå til en frisør de kan anbefale. Spør frisøren hva h*n mener og se om du kan bli enig. Frisører er ofte flinke til å se hva man kler, men gå endelig til en frisør du har hørt er flink 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Så bra det gikk fint (Nå får vi håpe venninna di holder kjeft ei stund iallefall ;-)) Nå er det til og med et kraftig rødskjær i det etter formiddagens fargerunde så nå bør hun være fornøyd en stund! ;o) Jeg er i alle fall veldig fornøyd og søstra mi som stakk nesa innom for litt siden syntes jeg var råfin også. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Nå er det til og med et kraftig rødskjær i det etter formiddagens fargerunde så nå bør hun være fornøyd en stund! ;o) Jeg er i alle fall veldig fornøyd og søstra mi som stakk nesa innom for litt siden syntes jeg var råfin også. ) Så bra Veldig kjekt å få positive tilbakemeldinger når man har fiksa seg på håret (Jeg ser ut som en drukna katt akkurat nå... Har vært ute på tur i regnværet...) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Der ser du, det gikk da bra det der ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Forhør deg med venninner etc og gå til en frisør de kan anbefale. Spør frisøren hva h*n mener og se om du kan bli enig. Frisører er ofte flinke til å se hva man kler, men gå endelig til en frisør du har hørt er flink Vel, de jeg definerer som venninner sier bare at de misunner meg håret mitt... Så der er det ikke så mye hjelp å få, har jeg skjønt... :-/ 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Har _mye_ krøllete hår, så kanskje jeg burde klippe det kraftig opp og beholde litt av lengden?! Hm.... '' Er det jeg gjør. Hm.... Burde jeg be om bilde?! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Vel, de jeg definerer som venninner sier bare at de misunner meg håret mitt... Så der er det ikke så mye hjelp å få, har jeg skjønt... :-/ Enten er venninnene dine helt utdaterte på hva som er pent, eller du riktig så fin på håret. Eneste måten å finne det ut på, er å ta en tur til frisøren og spørre ;-P 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Enten er venninnene dine helt utdaterte på hva som er pent, eller du riktig så fin på håret. Eneste måten å finne det ut på, er å ta en tur til frisøren og spørre ;-P Frisørene er veldig ivrige på å klippe, de, "problemet" mitt er at jeg er litt vel lite interessert i daglig styling. Dermed ender jeg gjerne opp med å se jævlig dårlig ut på toppen med kort hår, fordi det er krøllete. Venninnene mine - vel, vi velger vel gjerne venner som er litt lik oss selv, det er nok ingen av dem som går inn som motekjennere, nei. He-he. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Frisørene er veldig ivrige på å klippe, de, "problemet" mitt er at jeg er litt vel lite interessert i daglig styling. Dermed ender jeg gjerne opp med å se jævlig dårlig ut på toppen med kort hår, fordi det er krøllete. Venninnene mine - vel, vi velger vel gjerne venner som er litt lik oss selv, det er nok ingen av dem som går inn som motekjennere, nei. He-he. Selvironi har du iallefall Jeg skjønner at det ikke er så lett når håret er krøllete. Samtidig tror jeg en god frisør kan klare å klippe deg slik at håret blir lettstelt. Du trenger jo ikke klippe det helt kort, men kortere enn det er nå. Nå har jeg ikke sett deg, så dette blir bare tatt litt ut av det blå 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Selvironi har du iallefall Jeg skjønner at det ikke er så lett når håret er krøllete. Samtidig tror jeg en god frisør kan klare å klippe deg slik at håret blir lettstelt. Du trenger jo ikke klippe det helt kort, men kortere enn det er nå. Nå har jeg ikke sett deg, så dette blir bare tatt litt ut av det blå Synes veldig mange damer på 40+ ser kjempeflotte ut med sitt kort-korte hår, og det er liksom der jeg gjerne skulle vært. He-he. Spørs om jeg må stikke innom en fæncy frisør i storbyen neste gang jeg er der, en slik en som kan ta bilde og sette på ulike frisyrer. Så får vi se hvor mye det kan klyppes. Trur eg. (Selvironi - det er en dyd av nødvendighet. :-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Synes veldig mange damer på 40+ ser kjempeflotte ut med sitt kort-korte hår, og det er liksom der jeg gjerne skulle vært. He-he. Spørs om jeg må stikke innom en fæncy frisør i storbyen neste gang jeg er der, en slik en som kan ta bilde og sette på ulike frisyrer. Så får vi se hvor mye det kan klyppes. Trur eg. (Selvironi - det er en dyd av nødvendighet. :-)) Jeg blir 39 om noen mnd og kler absolutt best kort hår. Har helt mørkt (nesten svart) hår og klipper meg alltid kort. I perioder har jeg hatt skulderlangt hår, men ser mye eldre ut med slike friyrer.... Det har nok mye med ansiktsformen å gjøre også. En ting er iallefall sikkert - Jeg skal aldri ha langt hår igjen ;-) Noen damer klipper seg kort, men dropper å style håret. Da blir man sjelden fin, med mindre man har det perfekte håret og den perfekte hodefasong og ansiktsform ;-) Styling og hårføning er et must for meg, men det tar meg maks fem minutter på morgenen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.