bibben Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Sender deg allikevel en liten juleklem og håper at du får en brukbar kveld! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Skulle ønske du kunne vært hos meg i kveld. Skulle tatt godt vare på deg;) Varme tanker til deg... 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Ja julen er ikke god for alle,mange ensomme sjeler rundt omkring også. Håper dagen din blir fin likevel : ) Se på tv og kos deg! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så trist at du føler det sånn. Hvordan er føttene dine i dag? De første stega var veldig vonde, men nå går det greit. Det skal bli lenge til jeg konkurrerer med deg igjen 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Man gjør det beste ut av det. Eg har en stabel med DVDer, og kjøleskapet er fylt opp. Leiligheten er ryddet og klevaskene er tatt. Barnas far var innom i sted og fortalte at jentene er heeeeelt elektriske. ) Det er godt å vite at de får en helt normal og koselig familie-kveld. Neste år skal eg ha dem. Da henter eg nok frem juletrefoten og damper pinnnekjøtt. Skal tenne masse lys i kveld. Har mye å takke for. Kanskje gå en liten tur også, om eg orker? Håper du får en koselig kveld, Cathlin mvh 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Snart er det over Cath, noen få timer til så er det verste over. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Du er ikke alene om det.. jeg var alltid veldig glad i jula før jeg møtte veggen.. dette var den fineste tida i året. Nå er det stikk motsatt, og jeg ser frem til den er over. Men jeg har barn som er superlykkelige og forventningsfulle i dag. Derfor er jeg bare nødt til å gjøre det beste utav det. Det jeg prøver å fortelle deg, er at du må prøve å gjøre det beste utav det du også, for din egen del. Lei deg filmer, se tv, les bøker, tren, gå turer, besøk venner/familie.. Mao ord; ha et ytre fokus. Klem om du vil ha ) 0 Siter
frosken Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så trist at du føler det sånn. Hvordan er føttene dine i dag? De første stega var veldig vonde, men nå går det greit. Det skal bli lenge til jeg konkurrerer med deg igjen Jeg må tilstå at jeg er noe usikker på om dere hadde positiv innflytelse på hverandre i går eller ikke...*s* God jul til deg og de såre føttene! 0 Siter
frosken Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Du er neppe den eneste som ikke liker jul. Kontrastene blir så store i disse dagene; mange gleder seg og ser frem til julen som ett av årets høydepunkter, mens andre bare håper den skal gå fort over. Bra at du vet hva du føler. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Takk for innlegget ditt, Cathlin. Synes du er tøff, jeg (som alltid:), som innrømmer både for deg selv og oss at julen kunne du godt vært foruten. På en måte er det godt å se at ikke alle andre er i superjulemodus;) Føler iblant at jeg er den eneste...Jeg kan vel ikke si at jeg HATER jul, men jeg har et veldig blandet forhold til den, ja...:-/ I går var en av mine verste bulimi-dager i hele år, og når jeg tenker over det så var nok det pga. at jeg grudde meg veldig til spes. dagen i dag. Men nå prøver jeg å senke skuldrene, slappe av og ta hensyn til meg selv. Jeg håper du også kan klare å være god mot deg selv, sånn at du kommer deg gjennom disse dagene på best mulig måte. Sender deg mange gode tanker:-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 ser du har fått mange svar,og det er godt jeg ikke er alene om å ha det sånn...selv om jeg selvfølgelig unner dere en nedre jul. i min familie blir det nesten ansett som å banne i kirk aom man ikke gleder seg over jula:/ og det å spille skuespill og late som ting er greit er ikke min stil.så i år holder jeg meg hjemme for meg selv.evt dårlig humør går da kun utover meg selv 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg er din meningsfelle selv om årsakene kan være forskjellige. Gjør det beste ut av det :-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg er din meningsfelle selv om årsakene kan være forskjellige. Gjør det beste ut av det :-) ok...så det finnes "oppegående" personer som heller ikke digger jula? "føler meg plutselig mer normal":P 0 Siter
neelie Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Liker den ikke jeg heller, spessielt og måtte være rundt pappa, som jeg ikke kan fordra. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så trist at du føler det sånn. Hvordan er føttene dine i dag? De første stega var veldig vonde, men nå går det greit. Det skal bli lenge til jeg konkurrerer med deg igjen Hva har føttene deres vært ute for? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hva har føttene deres vært ute for? Spørs om det ikke er noe trening det er snakk om :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Snart er det over Cath, noen få timer til så er det verste over. Hei bella, en spesiell takk til deg for all den gode hjelpen og støtten jeg har fått av deg. Noe av drivkraften min har vært at du har hatt troen på fremgang. Dette har vært utvilsomt godt for meg. Ville bare si det til deg i en "passende andledning", for jeg glemmer ikke dette. Håper at du får en fin julekveld :-) Klem :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.