cathlin Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 ok...så det finnes "oppegående" personer som heller ikke digger jula? "føler meg plutselig mer normal":P Så jeg er tydeligvis ikke oppegående nok for deg?;-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hei bella, en spesiell takk til deg for all den gode hjelpen og støtten jeg har fått av deg. Noe av drivkraften min har vært at du har hatt troen på fremgang. Dette har vært utvilsomt godt for meg. Ville bare si det til deg i en "passende andledning", for jeg glemmer ikke dette. Håper at du får en fin julekveld :-) Klem :-) Skjønn du er :-) Tusen takk. Jeg har fortsatt tro på deg, den har ikke forandret seg en milimeter. Jeg kjenner de mørke skogene du er inne i, det er lett å gå seg vill der, men du vil nå målet. Ta godt vare på deg selv i kveld. Varm klem 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Så jeg er tydeligvis ikke oppegående nok for deg?;-) var ikke sånn ment...jge vet jo ikke hvem du er:P 0 Siter
cathlin Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Så trist at du føler det sånn. Hvordan er føttene dine i dag? De første stega var veldig vonde, men nå går det greit. Det skal bli lenge til jeg konkurrerer med deg igjen Joda, jeg stavrer meg fremmover;-) Kjenner det mest i lysken(?) og i knærne når jeg går. Det var nok jogginga på tredemølla som gjorde utslaget. Men ellers går det bra. Til neste gang skal jeg planlegge bedre, og heller gå jevnt over hele dagen så jeg har mer energi til sluttspurten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg kan ikke si meg uenig med deg ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg kan ikke si meg uenig med deg ) God Jul, Dorthe! Jeg blir alene i år, men har tenkt å kose meg med god middag og godt drikke;) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Skjønn du er :-) Tusen takk. Jeg har fortsatt tro på deg, den har ikke forandret seg en milimeter. Jeg kjenner de mørke skogene du er inne i, det er lett å gå seg vill der, men du vil nå målet. Ta godt vare på deg selv i kveld. Varm klem Det er jeg veldig glad for å høre :-) Kvelden hadde også blitt enda finere dersom jeg ikke hadde en egoistisk eksmann som ikke engang har prioritert gaver til ungene sine.. gruer meg.. og i tillegg er jenta mi lei seg over at han er langt unna.. Men nå er julematen snart klar, og jeg håper at den vil smake hos også deg :-) Godt å se deg her innimellom :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Joda, jeg stavrer meg fremmover;-) Kjenner det mest i lysken(?) og i knærne når jeg går. Det var nok jogginga på tredemølla som gjorde utslaget. Men ellers går det bra. Til neste gang skal jeg planlegge bedre, og heller gå jevnt over hele dagen så jeg har mer energi til sluttspurten. Gå mer jevnt hele dagen? Jeg synes det gikk i ett absolutt hele dagen, bortsett fra at jeg lå ødelagt på sofaen en time om ettermiddagen. Slike konkurranser kan vi ikke ha ofte. Jeg var så utrolig takknemlig da du foreslo å avslutte litt før tiden ) Vi kan jo variere ved å f eks konkurrere om hvem som kommer først til 30 tusen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hva har føttene deres vært ute for? Vi hadde en beinhard skittellerkonkurranse i går. Hun er den tøffeste konkurrenten jeg har hatt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg må tilstå at jeg er noe usikker på om dere hadde positiv innflytelse på hverandre i går eller ikke...*s* God jul til deg og de såre føttene! Jeg er litt usikker jeg også. Dette er første gangen jeg har truffet noen som tar konkurransen like seriøst som meg selv Jeg liker ikke å tape der jeg har forutsetninger for å vinne. De andre jeg har konkurrert med har pleid å legge seg for å sove eller noe, midt under konkurransen.. God jul til deg også 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg håper du får en OK kveld cath, selv om du ikke liker jula. At kvelden din blir god, jul eller ei. Ønsker deg forøvrig mange gode kvelder! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hva har føttene deres vært ute for? Ha ha, nå skreiv jeg skittellerkonkurranse, og det føles sånn. spesielt på slutten ;D Jeg mente skritteller 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg er litt usikker jeg også. Dette er første gangen jeg har truffet noen som tar konkurransen like seriøst som meg selv Jeg liker ikke å tape der jeg har forutsetninger for å vinne. De andre jeg har konkurrert med har pleid å legge seg for å sove eller noe, midt under konkurransen.. God jul til deg også Hvor er den konkuransen? Jeg vil være med når nyåret kommer:-) 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Snart er det over Cath, noen få timer til så er det verste over. Hvis man er heldig ja. Hvis ikke så fortsetter det i morgen med ennå mer familiebesøk. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hvor er den konkuransen? Jeg vil være med når nyåret kommer:-) Er du så sikker på at du vil være med? Cathlin er ikke til å spøke med, det fikk jeg erfare ;o) Hvis du går inn på meldinger ser du hva konkurransen går ut på. Vi avtalte det et par dager før. Tittelen er "prust og cathlin". 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Mulig det, men eg (også) håper dagen din blei bedre enn forventet. Takk for gaven, det var mange som flirte godt! :-))) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Er du så sikker på at du vil være med? Cathlin er ikke til å spøke med, det fikk jeg erfare ;o) Hvis du går inn på meldinger ser du hva konkurransen går ut på. Vi avtalte det et par dager før. Tittelen er "prust og cathlin". Hjelpe meg, hvordan er det mulig? ;o) Hun må ha puttet skrittelleren i tørketrommelen;o) Neida, det blir helt umulig og slå. Da må jeg skulke jobben:-) Nei, får kaste meg ut i det på nyåret, selv om jeg innser allerede nå at det blir plent umulig og slå Cathlin 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hjelpe meg, hvordan er det mulig? ;o) Hun må ha puttet skrittelleren i tørketrommelen;o) Neida, det blir helt umulig og slå. Da må jeg skulke jobben:-) Nei, får kaste meg ut i det på nyåret, selv om jeg innser allerede nå at det blir plent umulig og slå Cathlin Jeg har ingen planer om å konkurrere før etter nyttår. Denne runden tok på! Dessuten må en legge en hel dag til det, og det er ikke ofte en har sjanse til det. Likevel likte jeg godt å få så mye motstand På slutten slepte jeg bena etter meg. Du får gi beskjed om du vil være med en gang Gjerne noen dager før slik at jeg kan avtale med mannen min at han tar seg av ungene. det passer fint å få vekk litt ugh-ugh før bikinisesongen ;o) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har ingen planer om å konkurrere før etter nyttår. Denne runden tok på! Dessuten må en legge en hel dag til det, og det er ikke ofte en har sjanse til det. Likevel likte jeg godt å få så mye motstand På slutten slepte jeg bena etter meg. Du får gi beskjed om du vil være med en gang Gjerne noen dager før slik at jeg kan avtale med mannen min at han tar seg av ungene. det passer fint å få vekk litt ugh-ugh før bikinisesongen ;o) Ja, jeg skal si i fra, men jeg kan nok vanskelig sette av hele dager, men jeg får bare finne meg i å tape:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.