Gå til innhold

Jeg hater jul

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Ja, jeg skal si i fra, men jeg kan nok vanskelig sette av hele dager, men jeg får bare finne meg i å tape:-)

Jeg setter på musikk hjemme og følger rytmen hele tiden. Når jeg er lei av å være inne går jeg ut. Da er det en befrielse å få sko på beina. Det beste i går var da jeg var møkk lei hele konkurransen og gikk ut. Det var så gøy å se nabolagets juelstæsj. Noen naboer konkurrerer om å ha det mest glitrende hus. He he.

Til vanlig er jeg fornøyd om jeg har 20 tusen steg. I går slo jeg den gamle rekorden med drøyt ti tusen. Det verste av alt var at jeg ikke ble glad, for jeg følte at hun hadde gjort det bedre. Jeg ble så overrasket over konkurransen hun ga meg :)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

13

• cathlin

5

• frosken

3

• sort som natta

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg setter på musikk hjemme og følger rytmen hele tiden. Når jeg er lei av å være inne går jeg ut. Da er det en befrielse å få sko på beina. Det beste i går var da jeg var møkk lei hele konkurransen og gikk ut. Det var så gøy å se nabolagets juelstæsj. Noen naboer konkurrerer om å ha det mest glitrende hus. He he.

Til vanlig er jeg fornøyd om jeg har 20 tusen steg. I går slo jeg den gamle rekorden med drøyt ti tusen. Det verste av alt var at jeg ikke ble glad, for jeg følte at hun hadde gjort det bedre. Jeg ble så overrasket over konkurransen hun ga meg :)

Jeg får beinharde konkurenter her skjønner jeg. Litt av problemet mitt er at jeg sitter på en stol mesteparten av arbeidsdagen, men jeg må komme i gang med trim på nyåret. Har hostet og harke hele høsten og kondisen min har vært elendig i det siste. Det begynte med en lungebetennelse og når den var på retur, fikk jeg en ny forkjølelse og jeg har ikke orket å trimme. Det merkes veldig på formen. Hvis jeg må løpe etter bussen, er jeg helt utslitt. Dette går bare ikke lenger.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg får beinharde konkurenter her skjønner jeg. Litt av problemet mitt er at jeg sitter på en stol mesteparten av arbeidsdagen, men jeg må komme i gang med trim på nyåret. Har hostet og harke hele høsten og kondisen min har vært elendig i det siste. Det begynte med en lungebetennelse og når den var på retur, fikk jeg en ny forkjølelse og jeg har ikke orket å trimme. Det merkes veldig på formen. Hvis jeg må løpe etter bussen, er jeg helt utslitt. Dette går bare ikke lenger.

Det passer fint i helgene, men ikke alle for meg, for noen ganger arbeider mannen min hele helga. Vi må da klare å finne en dag som kan passe for alle.

Hvis du sitter på et kontor halve dagen er du dømt til å tape, så du bør ha fri den dagen :)

Skrevet

Det passer fint i helgene, men ikke alle for meg, for noen ganger arbeider mannen min hele helga. Vi må da klare å finne en dag som kan passe for alle.

Hvis du sitter på et kontor halve dagen er du dømt til å tape, så du bør ha fri den dagen :)

Jeg kan nok ikke ta fri. Har ingen avspasering til gode akkurat nå og ferien må spares. Jeg får konkurere med meg selv jeg:-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan nok ikke ta fri. Har ingen avspasering til gode akkurat nå og ferien må spares. Jeg får konkurere med meg selv jeg:-)

Vi kan ta det en helgedag :o) Jeg husker fra tidligere av at du har skritteller.

Skrevet

Vi kan ta det en helgedag :o) Jeg husker fra tidligere av at du har skritteller.

Ja, men jeg vet ikke hvor det ar blitt av den. Må nok kjøpe meg en ny.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, men jeg vet ikke hvor det ar blitt av den. Må nok kjøpe meg en ny.

Jeg er fornøyd med Omron, for den krever intet annet enn nytt batteri av og til. Den nullstiller seg automatisk ved midnatt.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Omron, for den krever intet annet enn nytt batteri av og til. Den nullstiller seg automatisk ved midnatt.

Takk for tips:-)

I helgene tror jeg forresten det blir mest skigåing på meg fremover nå. Det blir nok noen turer på fjellet fremover, men ikke hver helg.

AneM1365380603
Skrevet

Takk for tips:-)

I helgene tror jeg forresten det blir mest skigåing på meg fremover nå. Det blir nok noen turer på fjellet fremover, men ikke hver helg.

Føttene, kroppen og hodet sier nei til skrittelling nå likevel, men det ville vært kjekt om noen giddet å konkurrere med meg over nyåret :)

Skrevet

Jeg er litt usikker jeg også. Dette er første gangen jeg har truffet noen som tar konkurransen like seriøst som meg selv ;) Jeg liker ikke å tape der jeg har forutsetninger for å vinne.

De andre jeg har konkurrert med har pleid å legge seg for å sove eller noe, midt under konkurransen..

God jul til deg også :)

''Jeg liker ikke å tape der jeg har forutsetninger for å vinne.

''

Spørs om ikke du undervurderte cathlin helt fra starten; hun er utrolig seig...*s*

Jeg venter spent på treningsrapportene deres fremover!

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg liker ikke å tape der jeg har forutsetninger for å vinne.

''

Spørs om ikke du undervurderte cathlin helt fra starten; hun er utrolig seig...*s*

Jeg venter spent på treningsrapportene deres fremover!

''Spørs om ikke du undervurderte cathlin helt fra starten; hun er utrolig seig...*s*''

Det har du helt rett i. Hun sov til klokka var nesten ti, og det mente jeg sa endel.. ;) Så feil kan man altså ta....

Skrevet

Har blandede følelser om jula jeg også, hater den ikke, men kan godt forstå at mange har store problemer med denne tiden. Illusjoner om lykkelige familier, rene hus med masse pakker og deilig mat trøkkes ned over hodet på oss, og at ikke alle klarer å leve opp til slike illusjoner, sier seg selv.

Jeg har ingen som skaper problemer i min familie (nå lenger), men merker jo at jula er litt "krampe". Men så lenge man har barn får man gjøre så godt man kan for deres skyld. :-)

Håper likevel du får noen ok fridager :o)

Skrevet

Mulig det, men eg (også) håper dagen din blei bedre enn forventet.

Takk for gaven, det var mange som flirte godt! :-)))

''Mulig det, men eg (også) håper dagen din blei bedre enn forventet.''

Det gikk verre en forventet. Men nå er det over endelig.

Nå: Frihet! og Trening!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...