Gjest VKF Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Dette er det fineste tiden synes jeg. Middagen er spist, presangene åpnet og papiret ryddet vekk. Eldstejenta bygger lego med minstejenta. Far og sønn ser film og jeg har tatt av finstasen, fått på meg kosedressen og bare slapper av. Phuuu, så deilig og endelig kunne slappe av litt. Dagen startet med julelunsj her hjemme med foreldrene mine klokka 12, svoger og ungene stakk en tur innom med presanger og ble værende her en stund. Etter at alle dro var det tid for å rydde etter lunsjen og så sette på pinnekjøttet. Plutselig var klokka blitt ganske mange og far og sønn skulle i kirka. Sønnen insisterte. Han ble litt småreligiøs under konfirmasjonstiden. Det går vel over. Jeg og jentene dro og tente lys ulykkesstedet for hennes døde venninner. Deretter hjem for og ordne videre med middagen, dekke på bordet for andre gang i dag. De andre kom hjem fra kirka til dekket bord. Koste oss lenge med middagen til minstemors store fortvilelse. Så ryddet vi av og deretter kom julenissen (meg) Mine ambisjoner om å åpne en og en pakke, så alle kan se hva de andre fikk, skjærer seg hvert år. Her går det i en rasende fart og plutselig er stua oversvømt av papir:-) Så var det tid for kaffe og konfekt. Jeg får hostekule og stormer inn på badet og spyr. Jeg er ikke syk. Det må være stress. Endelig skjønner familien at vi må samrbeide litt hvis alle skal få en hyggelig jul. På en -to- tre hadde alle fire andre ryddet vekk papiret og jeg kunne endelig sette meg ned og slappe av:-) Vi glemte visst og gå i rundt juletreet, men pytt sann. Hvordan ha deres dag vært da? God jul alle sammen:-) 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 dritt-kjedelig dag her!kjedeligste dagen i hele året!en dag som bare fremover hvor slitsomt det er å være syk,bo langt unna familien,og ha traumer knyttet til jula... men uansett,bra du har hatt det bra da:) 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 dritt-kjedelig dag her!kjedeligste dagen i hele året!en dag som bare fremover hvor slitsomt det er å være syk,bo langt unna familien,og ha traumer knyttet til jula... men uansett,bra du har hatt det bra da:) ble noen tasteleif,sorry.... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 dritt-kjedelig dag her!kjedeligste dagen i hele året!en dag som bare fremover hvor slitsomt det er å være syk,bo langt unna familien,og ha traumer knyttet til jula... men uansett,bra du har hatt det bra da:) God bedring til deg. *Klem* 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 God bedring til deg. *Klem* synes jeg er rimelig frisk nå selv,men...dumt å smitte andre.men takk uansett:) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Bra dere har hatt det fint : ) Her har vi bare kost oss i hele dag,ikke noe stress! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Høres ut som dere har hatt en veldig stressende men koselig dag/kveld :-) Det med å åpne bare en og en pakke, tror jeg at vi bare kan se langt etter både du og jeg *S*. Har vært alt annet enn stresset jul til oss. Har tatt alt med knusende ro, og kost oss skikkelig sammen. God opplevelse. Fortsatt god julekveld til deg også :-) *klem* 0 Siter
laban Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Høres ut som dere har hatt en veldig stressende men koselig dag/kveld :-) Det med å åpne bare en og en pakke, tror jeg at vi bare kan se langt etter både du og jeg *S*. Har vært alt annet enn stresset jul til oss. Har tatt alt med knusende ro, og kost oss skikkelig sammen. God opplevelse. Fortsatt god julekveld til deg også :-) *klem* ''Har vært alt annet enn stresset jul til oss. Har tatt alt med knusende ro, og kost oss skikkelig sammen. God opplevelse. '' Fint å høre. Fortsatt god jul! ønsker 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Høres ut som dere har hatt en veldig stressende men koselig dag/kveld :-) Det med å åpne bare en og en pakke, tror jeg at vi bare kan se langt etter både du og jeg *S*. Har vært alt annet enn stresset jul til oss. Har tatt alt med knusende ro, og kost oss skikkelig sammen. God opplevelse. Fortsatt god julekveld til deg også :-) *klem* Det høres ut som dere også har kost dere skikkelig:-) Ha en fortsatt god jul jente 31:-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Har vært alt annet enn stresset jul til oss. Har tatt alt med knusende ro, og kost oss skikkelig sammen. God opplevelse. '' Fint å høre. Fortsatt god jul! ønsker Tusen takk for det, laban, og en fortsatt god jul ønskes deg og dine også :-) Ps. artig nick du har :-) 0 Siter
laban Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Tusen takk for det, laban, og en fortsatt god jul ønskes deg og dine også :-) Ps. artig nick du har :-) Vedr. nicket - her er en (av opptil flere) tråder der jeg og mange andre forklarer hvorfor vi valgte det: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2768266 Den er såpass gammel at mange har forsvunnet og / eller skiftet nick, men jeg valgte den fordi det står en del om seigmann-temaet der. Fortsatt god jul! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Vedr. nicket - her er en (av opptil flere) tråder der jeg og mange andre forklarer hvorfor vi valgte det: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2768266 Den er såpass gammel at mange har forsvunnet og / eller skiftet nick, men jeg valgte den fordi det står en del om seigmann-temaet der. Fortsatt god jul! Det var en morsom tråd! Jeg tenkte på deg nå i jula da jeg inntok noen seigmenn, en utrolig rar "opplevelse" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.