Gå til innhold

Snyltere på Oslo Bussterminal

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å komme på toalettet der koster det 10 kroner. Du kan banne på at det står en snylter og venter på at noen skal komme å putte på. Har skjedd flere ganger at noen har lurt seg inn etter meg, eller stått og ventet når jeg skal ut.

I går smalt jeg døra igjen etter meg og sa "jeg er drittlei snyltere".

Jeg betaler ikke 10 kroner for at andre skal få komme inn gratis.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

31

• morsan

11

• AneM1365380603

10

• adelie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Må bare legge til at om vedkommende hadde spurt om å få komme inn med begrunnelse i at han ikke har penger så hadde jeg med glede latt han få komme inn, men når de ikke sier noenting da kan de ha det så godt.

Skrevet

Du har små problemer her i livet når du kan irritere deg over noe slikt:-)

Jeg gjør det motsatte av deg. Jeg åpner døra og lar deg de bak meg få komme inn og drite for samme tier.

Skrevet

Jeg gjør det motsatte av deg. Jeg åpner døra og lar deg de bak meg få komme inn og drite for samme tier.

''Du har små problemer her i livet når du kan irritere deg over noe slikt:-)''

Tenk litt over det. Høres det logisk ut? Vet du ikke at det er vanlig å fortere bli irritert når man f.eks. er deprimert.

Grunnen til at det irriterer er at jeg aldri kunne gjøre det samme. Jeg er ikke så frekk, og liker ikke folk som tror de kan ta seg til rette.

Skrevet

''Jeg gjør det motsatte av deg. Jeg åpner døra og lar deg de bak meg få komme inn og drite for samme tier.''

Jeg også, bortsett fra a jeg ville sagt "tisse" istedenfor "drite"...;-)

Skrevet

''Jeg gjør det motsatte av deg. Jeg åpner døra og lar deg de bak meg få komme inn og drite for samme tier.''

Jeg også, bortsett fra a jeg ville sagt "tisse" istedenfor "drite"...;-)

Så bra. Hadde det vært greit om bilen bak hadde kjørt helt inntil deg for å slippe gratis igjennom bommen også?

Skrevet

Så bra. Hadde det vært greit om bilen bak hadde kjørt helt inntil deg for å slippe gratis igjennom bommen også?

Jeg synes kroppslige behov er noe annet, og dessuten kan det være farlig med en bil i hekken.

Skrevet

Jeg synes kroppslige behov er noe annet, og dessuten kan det være farlig med en bil i hekken.

''Jeg synes kroppslige behov er noe annet, og dessuten kan det være farlig med en bil i hekken.''

Det kan være vel så farlig med en tissefant i "hekken"!

Skrevet

Enig i det. Hadde de bare kunne spurt om de vennligst kunne få komme inn sammed med meg så hadde det vært helt greit.

Skrevet

''Jeg synes kroppslige behov er noe annet, og dessuten kan det være farlig med en bil i hekken.''

Det kan være vel så farlig med en tissefant i "hekken"!

Nei egentlig ikke :)

Skrevet

Nei egentlig ikke :)

Du er innhabil i denne sammenheng. :)

Hatt en fin dag?

God mat?

Skrevet

Du er innhabil i denne sammenheng. :)

Hatt en fin dag?

God mat?

Hehe nei det er jeg ikke. Er jomfru på det området :P

Har hatt en fin dag ja, men ble litt skuffet da jeg ankom butikken sånn ti over to, og fant ut at de stengte to. Trodde det var åpent til tre jeg. Skal aldri ta sånt for gitt mer.

Det ble dårlig med juleøl kan du si, men jeg hadde noen medisterkaker så det ble litt mat på meg alikevel :)

Har du hatt en fin dag med god mat?

Skrevet

Hehe nei det er jeg ikke. Er jomfru på det området :P

Har hatt en fin dag ja, men ble litt skuffet da jeg ankom butikken sånn ti over to, og fant ut at de stengte to. Trodde det var åpent til tre jeg. Skal aldri ta sånt for gitt mer.

Det ble dårlig med juleøl kan du si, men jeg hadde noen medisterkaker så det ble litt mat på meg alikevel :)

Har du hatt en fin dag med god mat?

Medisterkaker???

Nei her har det vært pinnekjøtt m/tilbehør, men uten alkohol.

Eg har faktisk vært i skogen og hogd (med sag) juletre i dag, trodde de solgte slikt i dag men tok feil.

Vi har til og med hatt sjølvaste Julenissen på besøk (vi har ei jente på 6 år i familien) men han begynte å vrøvle om global oppvarming o.l., og at det derfor var vanskelig fremkommelig med reinsdyr for tiden.

Merkelig skrue må eg si...:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Etter å ha vært uro og gastropasient i mange år, deler jeg gladelig tieren min med andre. Og er takknemlig for at andre deler med meg. Blir dyrt gitt med en tier når man gjerne er innom der 5-10 ganger på en liten bytur ;o)

Akkurat dette er det minste jeg hadde brukt energi på å irritere meg over. Jeg smiler og holder døra åpen til neste mann, og da får jeg som oftes ett smil tilbake :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230160565' post='4047226]

Etter å ha vært uro og gastropasient i mange år, deler jeg gladelig tieren min med andre. Og er takknemlig for at andre deler med meg. Blir dyrt gitt med en tier når man gjerne er innom der 5-10 ganger på en liten bytur ;o)

Akkurat dette er det minste jeg hadde brukt energi på å irritere meg over. Jeg smiler og holder døra åpen til neste mann, og da får jeg som oftes ett smil tilbake :o)

Forstår problemstillingen du hadde ja. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg forklart at jeg må på do veldig ofte og at det hadde blitt dyrt om jeg skulle betale hver gang. Det som irriterer meg er at folk tar det som en selvfølge at de kan være gratispassasjer.

Kunne ønske det satt en sur man fra India der som det gjør ved det andre toalettet.

Gjest en med urolig blære_
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230160565' post='4047226]

godt sagt

Skrevet

Medisterkaker???

Nei her har det vært pinnekjøtt m/tilbehør, men uten alkohol.

Eg har faktisk vært i skogen og hogd (med sag) juletre i dag, trodde de solgte slikt i dag men tok feil.

Vi har til og med hatt sjølvaste Julenissen på besøk (vi har ei jente på 6 år i familien) men han begynte å vrøvle om global oppvarming o.l., og at det derfor var vanskelig fremkommelig med reinsdyr for tiden.

Merkelig skrue må eg si...:-)

Det er bra u holdt deg unna alkohol når det var barn tilstede. Alle foreldre burde gjøre det. Så koselig å "hogge" tre selv da. Det har jeg ikke gjort på 16 år ca.

Merkelig nisse som begynner med sånt prat på julaften ja LOL, men han hadde et godt poeng da :)

Medisterkaker er julemat det, men jeg er vokst opp med pinnekjøtt så jeg hadde foretrukket det.

Skrevet

godt sagt

Bra det er flere av oss som deler tieren da :o) Det er jaggu slitsomt når det er slik. Jeg har alltid "do-penger" i lomma.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230161051' post='4047235]

Bra det er flere av oss som deler tieren da :o) Det er jaggu slitsomt når det er slik. Jeg har alltid "do-penger" i lomma.

Hadde også delt tieren om de hadde bare hatt normal folkeskikk. I går måtte jeg veksle først, og jeg måtte gå et stykke for det, og så skal jeg godta en type som tror det bare er å vente på en idiot som vil betale for han?

Skrevet

Forstår problemstillingen du hadde ja. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg forklart at jeg må på do veldig ofte og at det hadde blitt dyrt om jeg skulle betale hver gang. Det som irriterer meg er at folk tar det som en selvfølge at de kan være gratispassasjer.

Kunne ønske det satt en sur man fra India der som det gjør ved det andre toalettet.

Jeg var ofte så dårlig at jeg hadde ikke sjangs til å forklare eller noe, men jeg er flink til å smile til folk.

Poenget mitt var at finnes mye verre ting og irritere seg over. Menmen, jeg skal ikke si noe, jeg har i løpet av kvelden irritert meg over flere bagateller ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...