Gå til innhold

Snyltere på Oslo Bussterminal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde også delt tieren om de hadde bare hatt normal folkeskikk. I går måtte jeg veksle først, og jeg måtte gå et stykke for det, og så skal jeg godta en type som tror det bare er å vente på en idiot som vil betale for han?

Måtte til og med passere de forbanna avisfolka som plager en hver gang man passerer.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

31

• morsan

11

• AneM1365380603

10

• adelie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hadde også delt tieren om de hadde bare hatt normal folkeskikk. I går måtte jeg veksle først, og jeg måtte gå et stykke for det, og så skal jeg godta en type som tror det bare er å vente på en idiot som vil betale for han?

Han hadde kanskje ikke penger? Jeg kjenner at jeg klarer ikke helt hisse meg opp over denne problemstillingen din. Idioter finnes det overalt, jeg overser dem og nekter og la meg irritere slik at det forsurer min tilværelse.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Måtte til og med passere de forbanna avisfolka som plager en hver gang man passerer.

Hm, finner det meste irriterendes du eller? Jeg har sluttet med det jeg, jeg er for lat rett og slett ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Så bra. Hadde det vært greit om bilen bak hadde kjørt helt inntil deg for å slippe gratis igjennom bommen også?

Du betaler jo samme beløpet om noen kommer bak deg eller ei. Det går ikke ut over din økonomi om de bak sniker.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230161238' post='4047237]

Jeg var ofte så dårlig at jeg hadde ikke sjangs til å forklare eller noe, men jeg er flink til å smile til folk.

Poenget mitt var at finnes mye verre ting og irritere seg over. Menmen, jeg skal ikke si noe, jeg har i løpet av kvelden irritert meg over flere bagateller ;o)

Ja et smil hjelper og jeg forstår godt problemet du hadde. Kan ikke huske jeg har møtt smil. De oppfører seg mer som slue dotyver. ;)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230161351' post='4047240]

Han hadde kanskje ikke penger? Jeg kjenner at jeg klarer ikke helt hisse meg opp over denne problemstillingen din. Idioter finnes det overalt, jeg overser dem og nekter og la meg irritere slik at det forsurer min tilværelse.

Denne mannen i 50-60 årene som oppholdt seg på en busstasjon hadde garantert penger!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230161394' post='4047241]

Hm, finner det meste irriterendes du eller? Jeg har sluttet med det jeg, jeg er for lat rett og slett ;o)

Hehe nei, bare når folk plager meg eller forsøker å utnytte meg.

Skrevet

Det koster jo ikke meg noe mer penger, enten den etter meg betaler for sin tur eller ikke, så sånt gidder jeg ikke hisse meg opp over:-)

Skrevet

Du betaler jo samme beløpet om noen kommer bak deg eller ei. Det går ikke ut over din økonomi om de bak sniker.

Sant, men det strider sterk mot hva jeg anser som normal folkeskikk å ta det som en selvfølge at det er greit å snike seg inn så fort det kommer en idiot med en tier.

Skrevet

Det koster jo ikke meg noe mer penger, enten den etter meg betaler for sin tur eller ikke, så sånt gidder jeg ikke hisse meg opp over:-)

Hadde de bare vist litt takknemlighet for at det kom en idiot med penger så hadde det vært greit.

Skrevet

Hadde de bare vist litt takknemlighet for at det kom en idiot med penger så hadde det vært greit.

Ja, et lite smil kunne de kosta på seg. Enig i det:) Selv har jeg opplevd slikt flere ganger og hver eneste gang har jeg faktisk blitt møtt med et smil og en takk (men så smiler jeg tilbake først da, og sier "værsågod" mens jeg holder døren åpen for dem) ;-)

Skrevet

''Jeg gjør det motsatte av deg. Jeg åpner døra og lar deg de bak meg få komme inn og drite for samme tier.''

Jeg også, bortsett fra a jeg ville sagt "tisse" istedenfor "drite"...;-)

Jeg tenkte mest mulig valuta for pengene:-)

Skrevet

Ja, et lite smil kunne de kosta på seg. Enig i det:) Selv har jeg opplevd slikt flere ganger og hver eneste gang har jeg faktisk blitt møtt med et smil og en takk (men så smiler jeg tilbake først da, og sier "værsågod" mens jeg holder døren åpen for dem) ;-)

Beundringsverdig hvor elskverdig du er mot slike folk som tar det som en selvfølge å komme inn gratis, mens andre som ikke er så frekke må betale.

AneM1365380603
Skrevet

Nå bare ble jeg å tenke på en episode der du og mannen din reiv og sleit i en toalettdør ;)

AneM1365380603
Skrevet

Beundringsverdig hvor elskverdig du er mot slike folk som tar det som en selvfølge å komme inn gratis, mens andre som ikke er så frekke må betale.

De tar det ikke som en selvfølge, men håper å bli møtt med samme storsinn som de gir når de selv har betalt.

Skrevet

De tar det ikke som en selvfølge, men håper å bli møtt med samme storsinn som de gir når de selv har betalt.

Eh? Det du sier har du intet belegg for å påstå. Dette er sannsynligvis mennesker som snylter på alle så fort de får sjansen.

Skrevet

Eh? Det du sier har du intet belegg for å påstå. Dette er sannsynligvis mennesker som snylter på alle så fort de får sjansen.

Er det virkelig lov å skrive "sjansen" no, heter det ikkje "tjangsen" lengre?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg påstår ingenting, hehe. Det høres bare mer sannsynlig ut enn at en bevisst venter på at andre skal betale.

Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen. Jeg kan jo risikere at det kommer noen som deg ;)

Skrevet

Så lenge det ikke går ut over noen, så klarer jeg bare ikke å hisse meg opp over dette. Hverdagen min er for travel til å bry meg med slikt ;)

Skrevet

Nå bare ble jeg å tenke på en episode der du og mannen din reiv og sleit i en toalettdør ;)

*HAHA*

Vi reiv og sleit i døra slik at vi skulle slippe å betale en tier ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...