Gå til innhold

Snyltere på Oslo Bussterminal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår problemstillingen du hadde ja. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg forklart at jeg må på do veldig ofte og at det hadde blitt dyrt om jeg skulle betale hver gang. Det som irriterer meg er at folk tar det som en selvfølge at de kan være gratispassasjer.

Kunne ønske det satt en sur man fra India der som det gjør ved det andre toalettet.

''Kunne ønske det satt en sur man fra India der som det gjør ved det andre toalettet.''

Da hadde du vært sur også om du hadde reist helt fra India, og måtte sitte der 24 timer i døgnet.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

31

• morsan

11

• AneM1365380603

10

• adelie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

No problem. Er bare å si "jeg har ikke en tier og jeg har så veldig vondt i magen, kan jeg få slippe inn sammen med deg?".

Greit det, men skal jeg da måtte gi deg det ledige toalettet selvom jeg trenger det selv?

Jeg har heldigvis ikke vært nødt til å spørre noen om det enda.

Jeg hadde spurt deg om det hadde vært så krise og da hadde det vært opp til deg hva du ville svare.

Heldigvis har det vært ledig når det har vært så kritisk. Noen ganger har jeg måtte storme inn på hændicaptoalettet. Jeg vet det ikke er populært, men må man, så må man.

Skrevet

Jeg har opplevd å gå i "timesvis" å lete etter toilett i en fremmed by. Da jeg endelig fant et, kostet det noe, og jeg hadde selvsagt feil mynt. Så måtte jeg ut igjen får å forsøke å veksle i en butikk. Det var herlig å endelig få tømt seg!

Best å orientere seg om hvor toalettene er før man ankommer en ukjent by ja. Ikke så gøy å bæsje på seg om man ikke kan gå hjem å skifte med en gang ;)

Skrevet

''Kunne ønske det satt en sur man fra India der som det gjør ved det andre toalettet.''

Da hadde du vært sur også om du hadde reist helt fra India, og måtte sitte der 24 timer i døgnet.

LOL, tviler på han sitter det 24 timer i døgnet da. Lurer på hva han har i lønn. Er sikkert provisjon ;)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke vært nødt til å spørre noen om det enda.

Jeg hadde spurt deg om det hadde vært så krise og da hadde det vært opp til deg hva du ville svare.

Heldigvis har det vært ledig når det har vært så kritisk. Noen ganger har jeg måtte storme inn på hændicaptoalettet. Jeg vet det ikke er populært, men må man, så må man.

Hvis jeg kunne holde meg kunne du gått først, men hvis jeg hadde hatt diare er det bare rett og rimelig at den som betaler får gå først.

Har også hatt flaks med å komme til ledig toalett når det er krise. Jeg liker handicap toalettene. Det er så god plass der :)

AneM1365380603
Skrevet

Hvis jeg kunne holde meg kunne du gått først, men hvis jeg hadde hatt diare er det bare rett og rimelig at den som betaler får gå først.

Har også hatt flaks med å komme til ledig toalett når det er krise. Jeg liker handicap toalettene. Det er så god plass der :)

''Jeg liker handicap toalettene. Det er så god plass der :)''

Du sniker litt selv altså ;)

Skrevet

''Hvis jeg kunne holde meg kunne du gått først, men hvis jeg hadde hatt diare er det bare rett og rimelig at den som betaler får gå først''

Selvfølgelig.

Skrevet

''Jeg liker handicap toalettene. Det er så god plass der :)''

Du sniker litt selv altså ;)

Hehe, nei vil ikke kalle det sniking. Har bare gått der en gang så vidt jeg kan huske ;)

Skrevet

''Hvis jeg kunne holde meg kunne du gått først, men hvis jeg hadde hatt diare er det bare rett og rimelig at den som betaler får gå først''

Selvfølgelig.

Det er bra :)

En gang jeg kom inn på toalettet der var det en uteligger som holdt på å vaske føttene i vasken. EKKELT!

Skrevet

Er det virkelig lov å skrive "sjansen" no, heter det ikkje "tjangsen" lengre?

''Er det virkelig lov å skrive "sjansen" no, heter det ikkje "tjangsen" lengre?''

Tjangsen er en talefeil, intet mindre.

Skrevet

Medisterkaker???

Nei her har det vært pinnekjøtt m/tilbehør, men uten alkohol.

Eg har faktisk vært i skogen og hogd (med sag) juletre i dag, trodde de solgte slikt i dag men tok feil.

Vi har til og med hatt sjølvaste Julenissen på besøk (vi har ei jente på 6 år i familien) men han begynte å vrøvle om global oppvarming o.l., og at det derfor var vanskelig fremkommelig med reinsdyr for tiden.

Merkelig skrue må eg si...:-)

Hos oss kom det ingen nisse, vi hadde nemlig reinsdyrstek til middag så ungene fikk beskjed om at Rudolf var slaktet så nissen kom seg ikke frem i år. ;o)

Ungene er såpass store at de bare lo godt da. :o)

Skrevet

Hos oss kom det ingen nisse, vi hadde nemlig reinsdyrstek til middag så ungene fikk beskjed om at Rudolf var slaktet så nissen kom seg ikke frem i år. ;o)

*hehe*

Gjest sjenansen
Skrevet

Er det virkelig lov å skrive "sjansen" no, heter det ikkje "tjangsen" lengre?

Tjangsen? Du tuller? Det har da vel aldri vært noe ord?

Skrevet

He he, huffda:-)

Skrevet

Enig.

Skrevet

''Er det virkelig lov å skrive "sjansen" no, heter det ikkje "tjangsen" lengre?''

Tjangsen er en talefeil, intet mindre.

Skulle tro du visste bedre. :)

Har dere ikkje ordbøker fra "gamle dager" der du jobber?

Skrevet

For noen sadister!

Da måtte nok Julenissen gå, og det tar som kjent mye lengre tid enn å cruise rundt med Rudolf, derfor var det nok mange barn som ikkje fikk pakker i går.

Skrevet

''Tjangsen? Du tuller? Det har da vel aldri vært noe ord?''

Det har det nå vel!

Er du konfirmert, eller?

Skrevet

Skulle tro du visste bedre. :)

Har dere ikkje ordbøker fra "gamle dager" der du jobber?

Det at noen skriver det, betyr ikke at det er eller har vært riktig, men slik er ihvertfall tallenes tale fra et søk på google_

* tjangse - 295 treff

* sjanse - 1 180 000 treff

Skrevet

Det at noen skriver det, betyr ikke at det er eller har vært riktig, men slik er ihvertfall tallenes tale fra et søk på google_

* tjangse - 295 treff

* sjanse - 1 180 000 treff

Jojo greit det, men eg tenker på oss (med dannelse) som har vokst opp før internett og sms språk.

Du har ikkje tjangs!

kontra...

Du har ikkje sjans?

DET klinger dårlig i mine ører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...