Gå til innhold

Hva slags presanger fikk dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Guro
Skrevet

Jeg fikk et fint smykke fra mannen min. Ekte 24 karats gull med diamant i midten. Ellers fikk jeg en reise til New York sammen med mannen og barna mine av mine foreldre. Av min søster fikk jeg sykkelen jeg har ønsket meg lenge. Den har karbonramme og veier bare 7 kg.

Skrevet

:)

Søren også at du avslørte at det var et tulleinnlegg. Nå var jeg så godt i gang med å ramse opp ponnyen, den rosa tyllkjolen, tiaraen med safirer og rubiner osv... For ikke å snakke om det flotte kaserollesettet i kirurgisk stål, og full pakke Tupperware.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fikk endel sjokolade, vin, tøfler, lampe, undertøy, vase, fine lys, hardangerbestikk og en halv flatskjerm. Det er det jeg kommer på i farta. Jeg er kjempefornøyd :o)

Gjest Lille Guro
Skrevet

Søren også at du avslørte at det var et tulleinnlegg. Nå var jeg så godt i gang med å ramse opp ponnyen, den rosa tyllkjolen, tiaraen med safirer og rubiner osv... For ikke å snakke om det flotte kaserollesettet i kirurgisk stål, og full pakke Tupperware.

LOL

Skrevet

jeg fikk en gullring av typen min =)

og masse masse penger.. og forskjellige andre ting..

Skrevet

Takk og pris! Skal innrømme jeg gikk fem på, og hadde tenkt å sende deg et litt hånlig ("jantelov)"svar der;-)

Gjest julefryd
Skrevet

Jeg fikk prinsen og halve kongeriket, så ingen slår mine gaver. *tøff*

Skrevet

Jeg fikk prinsen og halve kongeriket, så ingen slår mine gaver. *tøff*

Å jasså...Eg fikk Aladins lampe & 101 Dalmantinere.

Gjest Julefryd
Skrevet

Å jasså...Eg fikk Aladins lampe & 101 Dalmantinere.

Å shit!

Gjest Lille Guro
Skrevet

Takk og pris! Skal innrømme jeg gikk fem på, og hadde tenkt å sende deg et litt hånlig ("jantelov)"svar der;-)

LOL, jeg postet denne tråden for å få akkurat slike tilbakemedlinger :)

Skrevet

Jeg fikk skinnlue og 1500,- til å legge i mobil av kjæresten, 500,- av svigers til å legge i mobilen, vin, hyttebok, røykvarslere til hytta, ulltrøye, fløtemugger til samlingen min, verdens sykeste Flower Power-oppvaskbørste, skrubbesalt, masse hjemmelagd julepynt fra ungene + en skikkelig fin brødfjøl med håndtak som poden har laget på sløyden! Den var knallfin! + noen fellesgaver med kjæresten, hytterelaterte alle sammen.

En kjempekoselig julaften! :o)

Skrevet

*hehe* Syntes det var litt i overkant ja, men jeg ramset nå opp det jeg fikk alikevel. :o)

Skrevet

Jeg fikk så mye fint! Kjempe fornøyd!

Fikk pysjamaser, undertøy, Bjørnborg joggebukse, lyslykt, noe pynt, spasett, to pledd, votter, ulllaken,kjukke sokker, julepynt snuppen hadde laget, og så klart noen badeender ;0)

Skrevet

Jeg fikk så mye fint! Kjempe fornøyd!

Fikk pysjamaser, undertøy, Bjørnborg joggebukse, lyslykt, noe pynt, spasett, to pledd, votter, ulllaken,kjukke sokker, julepynt snuppen hadde laget, og så klart noen badeender ;0)

Badeender? Sånne som vibrerer det, da ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230214545' post='4047478]

Hohoho, neeeeei! Jeg samler på badeender ;0)

Skrevet

Hohoho, neeeeei! Jeg samler på badeender ;0)

ups... ok:-)

Skrevet

Smykke fra kjæresten(skulle egentlig ikke gi hverandre gaver), Mascara,dusjolje,badehåndklær, flaxlodd, teaterbillett, gavekort på koldtbord, gavekort på steen og strøm, masse penger, røkelaks.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230214545' post='4047478]

''Badeender? Sånne som vibrerer det, da ;p''

*Fnis*

Skrevet

''Badeender? Sånne som vibrerer det, da ;p''

*Fnis*

Jeg hadde tok bare litt feil, AneM... kunne jo vært rett, dah. *ønske meg til neste jul* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...