Gjest JQ Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Lurer på hvordan dere ser på julegaver/priser når dere skal kjøpe til deres kjæreste/ektefelle. Er det sånn at den som tjener mest burde bruke mer på en julegave, eller burde man bruke like mye selv om den ene parten tjener rundt 4-5 ganger mer enn den andre parten(dvs tjener veldig godt) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg tenker ikke pris når jeg handler til kjæresten, men han tjener mer enn meg (over dobbelt så mye) så han kjøper som regel dyrere gaver enn meg, så også i år. I år svidde jeg av ca. 1500,- på ham og han ca. 2500,- på meg, men det er slettes ikke noe jeg tar som en selvfølge nei. Tror ingen av oss tenker på det. 0 Siter
willow Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Min gave til ham kostet 700, men siden den ene teaterbilletten er til meg: 450. Hans gave til meg kostet 400. Han tjener dobbelt så mye som meg, men er også den som har mest utgifter på lån (sju tusen i måneden mot mine tre). 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg betalte julegava til min kjære med hans kort:o) Vi har fullstendig felles økonomi. Her er det ingen som snakker om hvem som tjener mest eller om mine og dine penger. Det er ganske deilig. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Syns ikke det er så nøye hvor mye penger man legger i gaven. Jeg blir like glad for en gave til 20 kr, som en gave til 2000kr. Så lenge det er "meg" :0) 0 Siter
Tralla Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Forventer ikke dyrere gave av han, selv om han tjener mye mer enn meg. Kjøper det jeg har lyst til å kjøpe til ham og ikke minst noe jeg tror han vil blir glad for, gjerne noe han ønsker seg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Mannen min tjener flere ganger mer enn det jeg gjør, og han kjøper stort sett også dyrere julegaver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.