Gå til innhold

1. juledag og langsøndag = kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to kjedeligste dagene i året. Derfor jeg har vært oppe i hele natt slik at jeg kan sove vekk hele 1. juledag.

Til dere som skal i familieselskap i dag så husk at lidelsen er kortvarig. :)

Gjest sluttslutt
Skrevet

Et annet råd er å gå, gå, gå, gå ...........i skogen :-). Elgen feirer også jul nå, så ikke vær redd :-)

Skrevet

Et annet råd er å gå, gå, gå, gå ...........i skogen :-). Elgen feirer også jul nå, så ikke vær redd :-)

Gå? Da sliter jeg ut skoene mine.

Skrevet

Elgen feirer vel ikke jul, de må jo være i skjul. Ja for jegerene vet du :)

Skrevet

Langsøndag?

...du tok ordet ut av min munn... eh... tastefingre! ;-)

Skrevet

1. juledag er deeeeeeeeeeeilg og jeg gleder meg til familieselskapet senere i dag og i morgen og dagen etter det!!!

JEG ELSKER JULA!

Skrevet

Koser meg i dag jeg. Med internett og koselige tvprogrammer :o)

Senere blir det spaghetti carbonara og et par glass vin, og riskrem i kveld ;O)

Skrevet

1. juledag er deeeeeeeeeeeilg og jeg gleder meg til familieselskapet senere i dag og i morgen og dagen etter det!!!

JEG ELSKER JULA!

Du må ha en hyggelig familie. Håper dere inviterer noen som ikke har familie også. Tenk hvis alle gjorde det, da ville de fleste hatt en fin jul.

Skrevet

JEG ELSKER JULA!

Du er heldig. Vil du dele litt på den familien din slik som Adelie spør om? :)

Skrevet

Familieselskapet har vært høydepunktet her i dag.

Har en febersjuk unge så vi kunne ikke dra ut. Men måtte opp 5.30, for da var vi visst veldig så våkne. Hele dagen har gått med til fredsmegling mellom den datra som fikk dukkevogn i julegave, og den datra som _ikke_ fikk dukkevogn i julegave. Dessuten korta minsta ned luren sin fra normale 2-2,5 time til 40 minutter i dag. Jeg tenkte jeg skulle sove mens eldste så på tv og minsta sov, men jeg rakk akkurat å sove før eldste måtte ha hjelp på do. Rakk akkurat å sovne igjen før hun ville ha på en annen film på tv. Så rakk jeg akkurat å sovne før hun skulle ha et glass melk. Rakk heldigvis ikke å sovne igjen før minsta våkna fra luren sin. At hun ikke sov like lenge som normalt gjorde at hun var _enda mer_ pottesur enn vanlig, resten av dagen. I tillegg til at hun ikke hadde fått dukkevogn til jul.

Så å få lov å dra på besøk til slekt som har et barnevennlig hjem og barnevennlige mennesker var et fantastisk avbrekk til en dag fylt med grining, krangling, sutring, slåing og veldig, veldig lite soving.

Heldigvis sovna de kjapt når vi kom hjem, så nå sitter jeg med beina i sofaen og stratosen på fanget. :)

Jeg skal få æren av å sove lenge i morgen (mannen var på jobb i dag) så da trenger jeg ikke å stå opp før 07.00. Oh, lykke!

Skrevet

Noen av oss har heldigvis familie som det er hyggelig å være sammen med.

Skrevet

Noen av oss har heldigvis familie som det er hyggelig å være sammen med.

Jeg har forstått at det faktisk være tilfelle. Man kan desverre ikke velge sin familie.

Skrevet

Du må ha en hyggelig familie. Håper dere inviterer noen som ikke har familie også. Tenk hvis alle gjorde det, da ville de fleste hatt en fin jul.

vet du, jeg kjenner ingen som ikke har familie... Å ja, vi har begge veldig hyggelige familier. Vi trives godt sammen alle mann:o)

Skrevet

Du er heldig. Vil du dele litt på den familien din slik som Adelie spør om? :)

;o) Tja, jeg skulle iallefall ønske at alle hadde en slik familie som meg og min mann. Da ville alle hatt det fryktelig godt!!

Skrevet

vet du, jeg kjenner ingen som ikke har familie... Å ja, vi har begge veldig hyggelige familier. Vi trives godt sammen alle mann:o)

Er det mulig å ikke kjenne noen uten familie? I Oslo er det mange som ikke har familie å besøke i jula.

Gjest alene her i verden
Skrevet

Er det mulig å ikke kjenne noen uten familie? I Oslo er det mange som ikke har familie å besøke i jula.

er fra et lite sted selv,og selv om man har familie på papiret,er det noe helt anna enn en famile som ønsker kontakt:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...