Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 er fra et lite sted selv,og selv om man har familie på papiret,er det noe helt anna enn en famile som ønsker kontakt:/ Jeg har noen 200 mil unna som jeg ikke kjenner og aldri ser. Det er godt jeg har tre unger. Minstemann var veldig opptatt av det i går at storebroren eller søstra snart måtte få barn så vi ble flere å feire jul med. 0 Siter
adelie Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 er fra et lite sted selv,og selv om man har familie på papiret,er det noe helt anna enn en famile som ønsker kontakt:/ ''selv om man har familie på papiret,er det noe helt anna enn en famile som ønsker kontakt:/ '' Det er det samme, det der. Å ikke ha familie = å ikke ha fysisk familie, eller = å ha "familie" som aldri er sammen, og iallfall den ene siden isolerer seg fra familiekontakt. Familie kan være kompliserte greier. 0 Siter
adelie Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 vet du, jeg kjenner ingen som ikke har familie... Å ja, vi har begge veldig hyggelige familier. Vi trives godt sammen alle mann:o) Kanskje du ser noen, hvis du ser deg godt om. Eller kanskje du overser dem, fordi du ser dine likesinnede, de med gode familier. Slik er det ofte. Uten å angripe akkurat deg altså... Men det er mange som lille julaften stråler og ønsker GOD JUL til alle, enda de VET at de selv skal av gårde til masse hyggelige sammenkomster, mens andre kanskje ikke ser mennesker på ei uke. Men når det er sagt, er det mange som gruer til disse familiesammenkomstene, og det er verre for dem enn det hadde vært å være alene. Julen setter ting på spissen. Og hadde familiesammenkomstene vært helt greie, er det nok mange som hadde invitert venner uten familie også. Det er nok en eller annen håpløs tante el. som de ikke har lyst å dele med utenforstående. 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 ;o) Tja, jeg skulle iallefall ønske at alle hadde en slik familie som meg og min mann. Da ville alle hatt det fryktelig godt!! Kanskje, men det kommer jo også litt an på hva slags mennesker dere er. Hvis hele familien kjederøyker hadde ikke jeg likt meg 0 Siter
adelie Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Kanskje, men det kommer jo også litt an på hva slags mennesker dere er. Hvis hele familien kjederøyker hadde ikke jeg likt meg Jeg tror sikkert de gjør det! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Kanskje, men det kommer jo også litt an på hva slags mennesker dere er. Hvis hele familien kjederøyker hadde ikke jeg likt meg Kjederøykere? hahaha, det er bare noen fp som røyker, og de sniker seg ut en gang i blandt. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Er det mulig å ikke kjenne noen uten familie? I Oslo er det mange som ikke har familie å besøke i jula. tenker meg nøye om....... jeg vet om en mann som skulle være aleine på julaften, men han hadde fått tilbud om å være sammen med ungene sine, men ville ikke. Å jo, jeg vet om en til. Han siste kjenner jeg ikke. 0 Siter
Faure Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Kjederøykere? hahaha, det er bare noen fp som røyker, og de sniker seg ut en gang i blandt. Hehe, det høres bra ut! Når starter festlighetetene på nyttårsaften? I will be there! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hehe, det høres bra ut! Når starter festlighetetene på nyttårsaften? I will be there! Kom klokken fem:o) 0 Siter
Faure Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Hehe, det høres bra ut! Når starter festlighetetene på nyttårsaften? I will be there! Hehe bare tullet. Kan ikke invitere seg selv, det var litt frekt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.