Gå til innhold

Klapp-mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett..

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• Faure

10

• Lotte :o)

7

• candyqueen_83

4

Skrevet

Mobiltelefoner er skumle saker. Må du absolutt ha mobiltelefon?

Skrevet

Hvis du absolutt må ha mobil så for all del les hva andre skriver om den på www.amobil.no først.

Skrevet

Hvis du absolutt må ha mobil så for all del les hva andre skriver om den på www.amobil.no først.

*klapper* Les endelig et andre _brukere_ mener. Testpanelet har ikke akkurat de beste svarene.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230223590' post='4047546]

*klapper* Les endelig et andre _brukere_ mener. Testpanelet har ikke akkurat de beste svarene.

Hehe enig. Om testpanlet kommer med 5 i terningskast, mens brukerene er helt uenig, så hører jeg mer på de.

Skrevet

Hva er fordelen med klappen? Er det ikke mer tungvint enn uten klapp?

Skrevet

Status...

Skrevet

Status...

Jeg har også hørt det, at det ser kult ut, liksom.

Skrevet

Den er gjerne litt penere synes jeg. :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett..

''liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett.''

Ja, for Nokia har jo bare en mobil og alle har samme dårlige batterikapasitet og ser like kjedelige ut. :-P

En ting er i alle fall sikkert, jeg syns mobil med Symbian S60 operativsystem er kjempebra og vel verdt å kikke på. Det er ingen som har så mange S60 mobiler som Nokia så vidt jeg vet. Hadde jeg ikke hatt iPhone hadde jeg garantert gått for en Symbiantelefon igjen lenge før jeg hadde vurdert Windows Mobile.

Men klappmobil hadde jeg holdt meg langt unna, uansett merke.

Skrevet

Ja, jeg må ha mobil og ja jeg har lest på amobil.no.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den er gjerne litt penere synes jeg. :o)

Vel, om man liker å ha en dobbel klump i lomma, så er jo klappmobil tingen. Så begynner de å slarke, og da angrer man seg. :-/

Gjest ChiengMai
Skrevet

*Fnis* Har ikke mobilholder i bilen, bruker jo ikke mobilen i bilen uansett.

Men jeg lurer på denne:

http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2008/04/c702_1.jpg

Ikke så innmari lekker å se til, men tåler en bra støyt og det hevder min kjære ubarmhjertig at jeg trenger... *Bølle* Ganske bra kamera visst og det vil jeg ha, så det spørs om det blir denne her.

''Ikke så innmari lekker å se til,''

Nei, det skal gudene vite, hehe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''(synes Nokia 6555 er lekker!)''

Phø, den er like støgg som den SE'n du linker til lenger nede.

:-)

Skrevet

''liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett.''

Ja, for Nokia har jo bare en mobil og alle har samme dårlige batterikapasitet og ser like kjedelige ut. :-P

En ting er i alle fall sikkert, jeg syns mobil med Symbian S60 operativsystem er kjempebra og vel verdt å kikke på. Det er ingen som har så mange S60 mobiler som Nokia så vidt jeg vet. Hadde jeg ikke hatt iPhone hadde jeg garantert gått for en Symbiantelefon igjen lenge før jeg hadde vurdert Windows Mobile.

Men klappmobil hadde jeg holdt meg langt unna, uansett merke.

Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson. Og ja. de fleste har møkkabatteritid.

Skrevet

''(synes Nokia 6555 er lekker!)''

Phø, den er like støgg som den SE'n du linker til lenger nede.

:-)

Vet at du er frelst på Apple, men den er ikke akkurat lekker den heller. Og kan jo ikke sende mms engang.

Skrevet

Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson. Og ja. de fleste har møkkabatteritid.

Angående batterier. Jeg tar ikke sjansen på mobiltelefoner mer da de kan eksplodere.

Skrevet

Vel, om man liker å ha en dobbel klump i lomma, så er jo klappmobil tingen. Så begynner de å slarke, og da angrer man seg. :-/

Dobbelt så tykk høres veldig upraktisk ut. Da de kom på markedet, syntes jeg det så ut som et skritt tilbake, ikke noe fremskritt. Design bør gå framover, til det mer hensiktsmessige og ikke bakover.

Noe annet er kanskje disse søppelbøttene og brødristerne med 50tallsdesign. De er jo ikke upraktiske. Men hvis folk har ting som funker er det rent sløseri/jåleri å anskaffe versjon 50-talls.

AneM1365380603
Skrevet

Min nokia har elendig batteri, men ellers liker jeg den godt. Bildene blir litt gule hvis det er dårlig lys, men det er ikke så nøye.

Skrevet

Ja, jeg må ha mobil og ja jeg har lest på amobil.no.

Ingen MÅ ha mobiltelefon, det er bare noe man tror :)

Her jeg bor står det ofte innvandrere å snakker i telefonkiosken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...