meg__123! Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett.. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Mobiltelefoner er skumle saker. Må du absolutt ha mobiltelefon? 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hvis du absolutt må ha mobil så for all del les hva andre skriver om den på www.amobil.no først. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hvis du absolutt må ha mobil så for all del les hva andre skriver om den på www.amobil.no først. *klapper* Les endelig et andre _brukere_ mener. Testpanelet har ikke akkurat de beste svarene. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230223590' post='4047546] *klapper* Les endelig et andre _brukere_ mener. Testpanelet har ikke akkurat de beste svarene. Hehe enig. Om testpanlet kommer med 5 i terningskast, mens brukerene er helt uenig, så hører jeg mer på de. 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hva er fordelen med klappen? Er det ikke mer tungvint enn uten klapp? 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hva er fordelen med klappen? Er det ikke mer tungvint enn uten klapp? Status... 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Status... Jeg har også hørt det, at det ser kult ut, liksom. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Hva er fordelen med klappen? Er det ikke mer tungvint enn uten klapp? Den er gjerne litt penere synes jeg. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett.. ''liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett.'' Ja, for Nokia har jo bare en mobil og alle har samme dårlige batterikapasitet og ser like kjedelige ut. :-P En ting er i alle fall sikkert, jeg syns mobil med Symbian S60 operativsystem er kjempebra og vel verdt å kikke på. Det er ingen som har så mange S60 mobiler som Nokia så vidt jeg vet. Hadde jeg ikke hatt iPhone hadde jeg garantert gått for en Symbiantelefon igjen lenge før jeg hadde vurdert Windows Mobile. Men klappmobil hadde jeg holdt meg langt unna, uansett merke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Hvis du absolutt må ha mobil så for all del les hva andre skriver om den på www.amobil.no først. Ja, jeg må ha mobil og ja jeg har lest på amobil.no. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Den er gjerne litt penere synes jeg. ) Vel, om man liker å ha en dobbel klump i lomma, så er jo klappmobil tingen. Så begynner de å slarke, og da angrer man seg. :-/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 *Fnis* Har ikke mobilholder i bilen, bruker jo ikke mobilen i bilen uansett. Men jeg lurer på denne: http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2008/04/c702_1.jpg Ikke så innmari lekker å se til, men tåler en bra støyt og det hevder min kjære ubarmhjertig at jeg trenger... *Bølle* Ganske bra kamera visst og det vil jeg ha, så det spørs om det blir denne her. ''Ikke så innmari lekker å se til,'' Nei, det skal gudene vite, hehe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''(synes Nokia 6555 er lekker!)'' Phø, den er like støgg som den SE'n du linker til lenger nede. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''liker ikke nokia.. dårlig batteri og en kjedelig mobil rett og slett.'' Ja, for Nokia har jo bare en mobil og alle har samme dårlige batterikapasitet og ser like kjedelige ut. :-P En ting er i alle fall sikkert, jeg syns mobil med Symbian S60 operativsystem er kjempebra og vel verdt å kikke på. Det er ingen som har så mange S60 mobiler som Nokia så vidt jeg vet. Hadde jeg ikke hatt iPhone hadde jeg garantert gått for en Symbiantelefon igjen lenge før jeg hadde vurdert Windows Mobile. Men klappmobil hadde jeg holdt meg langt unna, uansett merke. Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson. Og ja. de fleste har møkkabatteritid. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''(synes Nokia 6555 er lekker!)'' Phø, den er like støgg som den SE'n du linker til lenger nede. :-) Vet at du er frelst på Apple, men den er ikke akkurat lekker den heller. Og kan jo ikke sende mms engang. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson. Og ja. de fleste har møkkabatteritid. Angående batterier. Jeg tar ikke sjansen på mobiltelefoner mer da de kan eksplodere. 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Vel, om man liker å ha en dobbel klump i lomma, så er jo klappmobil tingen. Så begynner de å slarke, og da angrer man seg. :-/ Dobbelt så tykk høres veldig upraktisk ut. Da de kom på markedet, syntes jeg det så ut som et skritt tilbake, ikke noe fremskritt. Design bør gå framover, til det mer hensiktsmessige og ikke bakover. Noe annet er kanskje disse søppelbøttene og brødristerne med 50tallsdesign. De er jo ikke upraktiske. Men hvis folk har ting som funker er det rent sløseri/jåleri å anskaffe versjon 50-talls. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson. Og ja. de fleste har møkkabatteritid. Min nokia har elendig batteri, men ellers liker jeg den godt. Bildene blir litt gule hvis det er dårlig lys, men det er ikke så nøye. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja, jeg må ha mobil og ja jeg har lest på amobil.no. Ingen MÅ ha mobiltelefon, det er bare noe man tror Her jeg bor står det ofte innvandrere å snakker i telefonkiosken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.