Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Vet at du er frelst på Apple, men den er ikke akkurat lekker den heller. Og kan jo ikke sende mms engang. Jeg er ikke frelst på Apple, jeg er frelst på iPhone. Og den lar seg nok ikke sammenligne med noen Nokia. Er som å sammenligne Mercedes og Skoda. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Dobbelt så tykk høres veldig upraktisk ut. Da de kom på markedet, syntes jeg det så ut som et skritt tilbake, ikke noe fremskritt. Design bør gå framover, til det mer hensiktsmessige og ikke bakover. Noe annet er kanskje disse søppelbøttene og brødristerne med 50tallsdesign. De er jo ikke upraktiske. Men hvis folk har ting som funker er det rent sløseri/jåleri å anskaffe versjon 50-talls. ''Noe annet er kanskje disse søppelbøttene og brødristerne med 50tallsdesign. De er jo ikke upraktiske. Men hvis folk har ting som funker er det rent sløseri/jåleri å anskaffe versjon 50-talls.'' Sant nok. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Angående batterier. Jeg tar ikke sjansen på mobiltelefoner mer da de kan eksplodere. Eksplodere? Samme kan en lommelykt, en microbølgeovn eller ei lampe. Det meste som går på strøm kan faktisk eksplodere, vi setter oss ikke ned med stearinlys av den grunn. For de kan jo begynne å brenne, så det så. 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Eksplodere? Samme kan en lommelykt, en microbølgeovn eller ei lampe. Det meste som går på strøm kan faktisk eksplodere, vi setter oss ikke ned med stearinlys av den grunn. For de kan jo begynne å brenne, så det så. Mobiler kan eksplodere hvis batteriet er skadet og det lekker fra celle til celle. Da kan du få etsende veske i ansiktet. Meg bekjent så går ikke mikrobølgeovnen eller lamper på oppladbart batteri. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Vel, om man liker å ha en dobbel klump i lomma, så er jo klappmobil tingen. Så begynner de å slarke, og da angrer man seg. :-/ Min klapp telefon er mye mindre enn din iPhone.... ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson. Og ja. de fleste har møkkabatteritid. ''Jeg er faktisk enig i at nokia ligger litt etter Samsung og Sony Ericsson.'' Tja, hvor sant er egentlig dette, da? Når det gjelder OS f.eks så er det neimen ikke lenge sida SE kom med sin første smarttelefon for massene mens Nokia har hatt dette på årevis. Nokia hadde GPS lenge før SE osv. Det SE har som er uslåelig er ordboka, ellers ligger de nok ikke foran Nokia på særlig mye Samsung aner jeg ikke, det har jeg aldri hatt. Selv om jeg jo ser at de med sin siste mobil har prøvd å ta opp arven etter Apple. :-D Når det gjelder batterikapasitet, så må man vel helst kjøpe en enkel mobil om man vil batteriet skal vare lenge. Er mye i nye telefoner som sluker batteri. Store og høyoppløselige skjermer er storsynder (men akk så kjekt å ha!), Wi-Fi-støtte, GPS og blits er bare noe av det. Er lenge sida mobilen i første omgang ble innkjøpt for å ringe med, og alt tillegget er strømkrevende uten at man helt har greid å følge opp med gode nok batterier. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Min klapp telefon er mye mindre enn din iPhone.... ;-) Men neppe så tynn og lekker. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Mobiler kan eksplodere hvis batteriet er skadet og det lekker fra celle til celle. Da kan du få etsende veske i ansiktet. Meg bekjent så går ikke mikrobølgeovnen eller lamper på oppladbart batteri. Nei, men de kan eksplodere likevel. Og det kan altså det meste med batteri også. Men det skjer ikke særlig ofte. Du har vel ikke trådløs telefon heller, du da? Her i heimen har vi bare mobiltelefoner, fasttelefonen er oppsagt for lengst. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er ikke frelst på Apple, jeg er frelst på iPhone. Og den lar seg nok ikke sammenligne med noen Nokia. Er som å sammenligne Mercedes og Skoda. Den eneste telefonen fra Apple er Iphone, så det sier seg vel selv. Verken Mercedes eller Skoda er særlig tess , men det spiller jo uansett ingen rolle for meg 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Den eneste telefonen fra Apple er Iphone, så det sier seg vel selv. Verken Mercedes eller Skoda er særlig tess , men det spiller jo uansett ingen rolle for meg ''Den eneste telefonen fra Apple er Iphone'' Jada, men Apple er da mye mer enn bare iPhone. Apple er iPod og Mac. Derfor blir det feil å si at jeg er tilhenger av Apple bare fordi jeg har iPhone. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Ingen MÅ ha mobiltelefon, det er bare noe man tror Her jeg bor står det ofte innvandrere å snakker i telefonkiosken. Jeg er ikke innvandrer. Jeg har ikke fasttelefon. Men har en sønn som ofte ringer meg på vei hjem fra skolen og spør om han kan dra til en kompis / ha med en kompis hjem f.eks. Og jeg har en kjæreste som bor 5 mil unna og vi har stort sett telefonkontakt halve tiden, da vi ikke sees hver dag akkurat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Mobiler kan eksplodere hvis batteriet er skadet og det lekker fra celle til celle. Da kan du få etsende veske i ansiktet. Meg bekjent så går ikke mikrobølgeovnen eller lamper på oppladbart batteri. Det er bare noen uker siden ei lyspære eksploderte hjemme hos meg. Hadde noen sittet nær lampa da kunne det fått glass-skår i ansiktet. Har jeg kastet ut samtlige lamper av den grunn? Nah. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Den eneste telefonen fra Apple er Iphone, så det sier seg vel selv. Verken Mercedes eller Skoda er særlig tess , men det spiller jo uansett ingen rolle for meg Hehe, godt sagt. iPhone er dritschtøgg, kan ikke sende MMS, og har fastloddet batteri!?! Og batteriene er en svakhet. *hehe* I denne prisklassen, hadde jeg uten tvil gått for HTC. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Men neppe så tynn og lekker. :-D HIhi... like tynn...og mye lekrere. ;-) (Men ellers en dritt telefon som blir byttet ut om noen dager) ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er ikke frelst på Apple, jeg er frelst på iPhone. Og den lar seg nok ikke sammenligne med noen Nokia. Er som å sammenligne Mercedes og Skoda. Eg kjenner en Taxieier som har byttet ut de fleste av sine flotte Mercedes`er med Skoda.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Eg kjenner en Taxieier som har byttet ut de fleste av sine flotte Mercedes`er med Skoda.... *hehe* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Eg kjenner en Taxieier som har byttet ut de fleste av sine flotte Mercedes`er med Skoda.... Det finnes alltid noen tullinger der ute. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hmm jeg liker klapp tlf men synes ikke nokia 5666 er så lekker. Jeg liker også skyve tlf. Jeg har denne : http://i204.photobucket.com/albums/bb41/rkaja84/samsung-u600-black-gold-limited-edi.jpg 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har hatt klapp-mobil i nesten tre år uten en eneste feil (Samsung), og andre mobiler uten klapp eller skyve-funksjon som har gått i stykker fort. Det sier seg jo selv at mobiler som har et ledd knekker fortere i det leddet enn telefoner som ikke har et ledd. All den tid de faktisk ikke har noe ledd å knekke... Men skjermen er bedre beskyttet, den er bedre beskyttet mot fuktskader (ikke like tett rundt skjerm og tastatur), de tar mindre plass, er bedre å holde mellom skulder og hode (om du ikke kan holde), har større skjerm enn telefoner av tilsvarende størrelse - så jeg foretrekker klapp-telefoner. 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Det er bare noen uker siden ei lyspære eksploderte hjemme hos meg. Hadde noen sittet nær lampa da kunne det fått glass-skår i ansiktet. Har jeg kastet ut samtlige lamper av den grunn? Nah. Uff, ok, må slutte å bruke lyspærer og mikrobølgeovn også nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.