Løvemamma Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Helsekosten har noe som heter "OXY TARM". Fungerer veldig bra, og det blir heller ikke kroppen avhengig av. :0) ''Helsekosten har noe som heter "OXY TARM". Fungerer veldig bra, og det blir heller ikke kroppen avhengig av.'' Den bruker jeg når det tetter seg for mye, og det er faktisk det eneste produktet jeg har forsøkt som funker uten at det er et avføringsmiddel, og jeg er rimelig ofte hardsatappa for å si det sånn. Så Oxytarm er virkelig et produkt jeg kan anbefale. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 De som sitter og spiser deilig mat og ikke bør høre om det, er jo ikke er i dag, så egentlig passer dagen veldig bra, da.... ) Knis, irrigering er bare vann man pumper inn i tarmen og dermed så skyller man alt ut. Det er faktisk en veldig ok måte å tømme seg på så slipper man avføringsmidler. Jeg har morfinplaster og dermed blir jeg ganske hard i magen og det funker fint for meg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Helsekosten har noe som heter "OXY TARM". Fungerer veldig bra, og det blir heller ikke kroppen avhengig av.'' Den bruker jeg når det tetter seg for mye, og det er faktisk det eneste produktet jeg har forsøkt som funker uten at det er et avføringsmiddel, og jeg er rimelig ofte hardsatappa for å si det sånn. Så Oxytarm er virkelig et produkt jeg kan anbefale. Så godt du har funnet noe som fungerer! :0) 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Knis, irrigering er bare vann man pumper inn i tarmen og dermed så skyller man alt ut. Det er faktisk en veldig ok måte å tømme seg på så slipper man avføringsmidler. Jeg har morfinplaster og dermed blir jeg ganske hard i magen og det funker fint for meg. ''vann man pumper inn '' Hvordan gjøres det, jeg mener, apparat fra apotek eller hva? Sånn diger kanne? På hytteturer og sånn med folk rundt meg på alle kanter får jeg alltid probl.. Det er det jo mange som får, helt naturlig. Selv om vi damer aldri har føtter som lukter og ikke svetter vi, ikke fiser vi, og vi er egentlig nesten gudommelige, iallfall engleaktige. Det er vel derfor vi ikke går på do på andres hytter .. *fnis*. Og hvor er den muskelen man kan massere? Er det for ekkelt å forklare? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''vann man pumper inn '' Hvordan gjøres det, jeg mener, apparat fra apotek eller hva? Sånn diger kanne? På hytteturer og sånn med folk rundt meg på alle kanter får jeg alltid probl.. Det er det jo mange som får, helt naturlig. Selv om vi damer aldri har føtter som lukter og ikke svetter vi, ikke fiser vi, og vi er egentlig nesten gudommelige, iallfall engleaktige. Det er vel derfor vi ikke går på do på andres hytter .. *fnis*. Og hvor er den muskelen man kan massere? Er det for ekkelt å forklare? Ja, det vil jeg ikke forklare her inne altså. Jeg synes jeg har outet meg nok når jeg sier jeg irrigerer ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja, det vil jeg ikke forklare her inne altså. Jeg synes jeg har outet meg nok når jeg sier jeg irrigerer ;o) Hvis jeg ikke hadde lest sammenhengen, hadde jeg bare tenkt at du vannet hagen :-) Irrigasjon = vanningsanlegg :-D 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja, det vil jeg ikke forklare her inne altså. Jeg synes jeg har outet meg nok når jeg sier jeg irrigerer ;o) Ok, ok, sorry! Jeg skjønner det. Jeg kjøpte noen futt-piller i utlandet en gang, og i det hele tatt - det er ikke morsomt, det tar tid og oppmerksomhet, når man absolutt ikke har tid eller privacy. Og jeg kan love deg det var futt i dem, de var formet som noen raketter også, virkelig interessant...hehe. Særlig fordi de ikke futtet med en gang men etter en halvtime eller en time. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ok, ok, sorry! Jeg skjønner det. Jeg kjøpte noen futt-piller i utlandet en gang, og i det hele tatt - det er ikke morsomt, det tar tid og oppmerksomhet, når man absolutt ikke har tid eller privacy. Og jeg kan love deg det var futt i dem, de var formet som noen raketter også, virkelig interessant...hehe. Særlig fordi de ikke futtet med en gang men etter en halvtime eller en time. Jeg liker ikke futtpiller jeg heller ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Toilax? Når det står på som verst. Duphalac går jeg ut fra at du har prøvd? Flere typer tyggis og snop er lakserendes i stort inntak, men det er jo ikke helsigt i lengden. Massere muskelen er lurt for å få startet prossenen. I kombinasjon med toilax kan det hjelpe. Minuset med toilax er at du ikke må bruke det for mye. Lakserendes dråper finnes tror jeg, jeg mener jeg fikk beskjed om at det var bedre. Husker ikke helt dessverre. motsatt problem hos meg nemlig. Har du sjekket om bekkenbunnen din er for stram? Da vil lukkemuskelen også være alt for stram, og i lengden er det ikke bra. Jeg sliter med det siden problemer i tarmene gir spenninger. I så fall er fysioterapi og anbefale, lære seg og trene bekkenbunnen rett, samtidig som du får løst opp spenningen og lukkemusklen fungerer slik den skal. 0 Siter
Soulshine Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hamburger the fungerer Den funker på meg også. 0 Siter
Gjest ennea Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Helsekosten har noe som heter "OXY TARM". Fungerer veldig bra, og det blir heller ikke kroppen avhengig av. :0) det bruker jeg allerede:) 0 Siter
Gjest i følge ekspertene Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Det beste du kan gjøre er sannsynligvis å få i deg tilstrekkelig store mengder med vann daglig. 0 Siter
Løvemamma Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 det bruker jeg allerede:) Hvor mange tar du om gangen da? Jeg må ta fire i slengen noen dager i strekk, da funker de veldig greit. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 det bruker jeg allerede:) Da må du kanskje øke dosen litt? :0) 0 Siter
Gjest ennea Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det beste du kan gjøre er sannsynligvis å få i deg tilstrekkelig store mengder med vann daglig. Drikker to liter vann om dagen. 0 Siter
Gjest Ennea Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hvor mange tar du om gangen da? Jeg må ta fire i slengen noen dager i strekk, da funker de veldig greit. Tar to om kvelden, men bør kanskje øke dosen? redd for å få magekrampe om jeg tar for mye også. 0 Siter
Løvemamma Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Tar to om kvelden, men bør kanskje øke dosen? redd for å få magekrampe om jeg tar for mye også. Jeg har ikke fått antydning til magekramper når jeg har tatt fire i slengen. Noe jeg får i stort monn om jeg forsøker meg på slike små avføringspiller. Derfor orker jeg ikke å ta de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.