Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå gidder jeg ikke gjøre noen ting. Jeg skulle gått ut - men gidder jeg? Vasser rundt i kosedress ennå... Og om to timer er det vel mørkt igjen.

Noen tips?

Skrevet

Nå venter jeg på at minstemann skal bli hentet for å gå i juleselskap til farmor.

Skrevet

Doler og drikker kaffe mens kjæresten leser i min nye kokebok. Vi skal på lunsj hos naboen straks, men må vente til creme bruléene er ferdige i ovnen først. :)

Skrevet

Lager kålrotstappe og pinnekjøtt for første gang i mitt liv. :o

Gjest Ò jul med din glede
Skrevet

Barna sitter på rommet sitt og spiller nye spill

Vi voksne går rundt i morgenkåper ennå (!) spiser godter og koser oss med tv.

Dette er jul, hærlig :D

Gjest Milde måne
Skrevet

Bare loffer rundt jeg også,har migrene i dag for jeg drakk rødvin i går,lærer aldri : (

Går mye i tv her,tenkte jeg skulle ta meg en varm dusj snart : )

Skrevet

Stod opp for en time siden, dusjet og har nettopp spist middag som far har laget.. :) Så nå blir det vel en runde i sofaen med tv tenker jeg... Kino i kveld. :)

Skrevet

Jeg går i joggebukse og konser på å opprettholde hvilepulsen. ;o)

Ungene leker med julegavene sine, mannen har tatt seg en liten hvil og jeg ser TV, surfer på nettet og leser bok.

I kveld skal vi i familieselskap, så snart må jeg røske meg selv ut av sofaen.

Skrevet

Jeg sitter her i julens beste antrekk: joggebukse, og nyter roen :) Jeg skal lage hjemmelaget pizza og ellers gjøre ingenting ;) Håper på en god film på tv slik at jeg kan krølle beina opp under meg i sofaen. Det er så deilig å være uten gjøremål i dag altså!

Skrevet

Lager kålrotstappe og pinnekjøtt for første gang i mitt liv. :o

Det samme her, men ikke for første gang:-)

Skrevet

Nå har minstemann dratt og jeg skal ikke gjøre noen ting tenkte jeg

Skrevet

Kjeder meg og lurer på om jeg skal lage en kopp kaffe til, eller om jeg skal spare siste rest med kaffe til i morgen tidlig.

Skrevet

Vært på jobb. Nå drikker jeg kaffe og ripper noen Pink Floyd CDer som jeg fikk til jul. Er vel kriminell nå, men skal kun brukes på min egen mp3-spiller, så *pyttsann* :-)

Skrevet

Vært på jobb. Nå drikker jeg kaffe og ripper noen Pink Floyd CDer som jeg fikk til jul. Er vel kriminell nå, men skal kun brukes på min egen mp3-spiller, så *pyttsann* :-)

Da er det lov tror jeg!

AneM1365380603
Skrevet

Vi har akkurat spist middagsrester fra de to første julemiddagene. Nå har den yngste ytret ønske om å gå rundt juletreet, så da får vi ta noen runder.

Etterpå regner jeg det blir mer Abba singstar, og muligens litt brettspill.

Skrevet

Sitter nå her foran pc`n.... Er ikke helt i form... Mannen min spiller monopol med dattera vår og minstemann leker med lego..

Skrevet

Vært på jobb i dag, men sov alt for få timer i natt, derfor våknet jeg av en lur nå :-) Skal kle på meg og gå til ei venninne på julebesøk, hvis jeg bare kommer opp av sofaen....

Skrevet

Venter på at det skal bli på tide å komme seg tilbake på legevakta.. og håper jeg ikke treffer noen på veien :P Ser ikke ut i måneskinn.

Skrevet

Jeg holder egentlig på å pakke - vi skal reise i morgen. Enormt mye som må tenkes på når det er vinter - til fem personer.... Fikk ryddet i skapet i ganga samtidig.

ble plutselig lit kvam - håper ikke jeg blir syk... Trolig er det uvant spising....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...