bollekinn Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Det begynte med vondt i hodet julaften, i går hadde jeg frysetokter... I dag vondt i kroppen... Influensa på gang??? 0 Siter
frosken Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Ikke usannsynlig. Enten influensa eller en annen virusinfeksjon. 0 Siter
bollekinn Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Ikke usannsynlig. Enten influensa eller en annen virusinfeksjon. Takk for at du svarte frosken! Det er vel bare å vente å se hva det evt utvikler seg til... 0 Siter
frosken Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Takk for at du svarte frosken! Det er vel bare å vente å se hva det evt utvikler seg til... Du kan ta paracet, det vil lette symptomene. God bedring:-) 0 Siter
bollekinn Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Du kan ta paracet, det vil lette symptomene. God bedring:-) Takk! Ja litt paracet skal jeg ta. 0 Siter
Colette Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg synes ikke dette høres ut som influensa. For da pleier alt dette å oppstå i løpet av kort tid + høy feber. Influensa er et av de mest misbrukte, medisinske ord som finnes. Influensa oppstår bare en gang pr.år, og er lett å kjenne igjen:-( Man VET når man har influensa.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.