Gå til innhold

Hvordan sorterer dere innboksen osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker du om e-post?

Jeg har diverse mapper der jeg arkiverer mailer som skal spares. En for barn, med undermapper for hvert av barna (og ytterligere undermapper der), en for jobb, en for bank, en for passord o.l., en for e-handel. en for mail fra venner (med undermapper for de jeg får mest fra) etc. etc. Forsøker å holde innboksen tom, dvs. ting jeg må ekspedere sparer jeg til det er gjort (f.eks. e-fakturaer).

På jobben har jeg et lignende og langt mer omfattende system.

Skrevet

Snakker du om e-post?

Jeg har diverse mapper der jeg arkiverer mailer som skal spares. En for barn, med undermapper for hvert av barna (og ytterligere undermapper der), en for jobb, en for bank, en for passord o.l., en for e-handel. en for mail fra venner (med undermapper for de jeg får mest fra) etc. etc. Forsøker å holde innboksen tom, dvs. ting jeg må ekspedere sparer jeg til det er gjort (f.eks. e-fakturaer).

Ja, e-post - var ikke _det_ logisk, da? ;p *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230314198' post='4048337]

Ja, e-post - var ikke _det_ logisk, da? ;p *hehe*

Jo, som du så gjettet jeg at du mente det, men du kunne jo godt også ment en innboks for post og andre papirer. Det har vi faktisk også hjemme :) (men ting har det med å bli liggende der, i påvente av arkivering i permer, altfor lenge).

Skrevet

Jo, som du så gjettet jeg at du mente det, men du kunne jo godt også ment en innboks for post og andre papirer. Det har vi faktisk også hjemme :) (men ting har det med å bli liggende der, i påvente av arkivering i permer, altfor lenge).

Hørtes kjent ut... *s*

Skrevet

Snakker du om e-post?

Med så mye e-post arkivert, hva gjør du når du skal reinstallere eller skifte pc?

Skrevet

Med så mye e-post arkivert, hva gjør du når du skal reinstallere eller skifte pc?

Jeg bruker web-basert e-post privat.

På jobben ligger mappene på server, ikke på pc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...