Gjest disse mannfolk Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Har en mann om har hostet i en måned nå..og jeg mener ikke bare litt hoste men neten kastet opp hver gang.Jeg har bedt han gå til lege..men nei da,det er jo bare tull.Lillejulaften ble han brått syk med høy feber og å kortpustet. julaften dro vi på legevakt og han hadde kraftig lungebetennele..tror aldri jeg har sett han så dårlig før.. om han bare kunne gått til lege litt før,men neida han er jo mann og da går man ikke dit 0 Siter
Gjest kvinnfolket Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Vel, det der gjelder ikke bare mannfolk, jeg har gjort akkurat det samme en gang. Steike så sjuk jeg var. Går ikke slik en gang til da, så kan si at jeg har lært 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Da er han lik min samboer. Går vel ikke til legen for ingenting, men vondt her og der har han og jeg blir nesten søvnløs av bekymring for at det kan være noe alvorlig. Selv løper jeg vel heller ikke dørene ned på legekontoret, men er der atskillig oftere en min samboer. 0 Siter
GeirB Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Det skulle blitt litt av noen køer i helseinnstitusjonene om mannfolka skulle springe ned dørene hos doktoren hver gang de hadde flis i fingeren, eller følte seg litt utafor. De fleste mannfolk går til doktoren når de_må_ ikkje ellers, sånn er det bare med den saken... 0 Siter
Gjest DryNites2 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor er du sammen med en slik mann? Har du s å dårlig smak? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.