Gjest Geir Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Ingen av betydning. Men om det var viktig så skulle eg vel klart å ramsa opp en fem - seks stykker vil eg tro. 0 Siter
Colette Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Er det du som har fått i oppgave å overta etter SMIR? Savner han forresten :-( 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg går fast på DO hver dag og er helt normal, uten tarmslyng eller noe slikt ",) 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Er det du som har fått i oppgave å overta etter SMIR? Savner han forresten :-( Hehe nei hvordan det? Han forsvant kort tid etter han gikk ut med sin BI. Kanskje han angret på det? 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Ingen av betydning. Men om det var viktig så skulle eg vel klart å ramsa opp en fem - seks stykker vil eg tro. De kan bety mer enn du tror /;) 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Jeg går fast på DO hver dag og er helt normal, uten tarmslyng eller noe slikt ",) Tenkte mer på en psykisk lyte da \ 0 Siter
Colette Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hehe nei hvordan det? Han forsvant kort tid etter han gikk ut med sin BI. Kanskje han angret på det? Det er en viss likhet :-) 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Det er en viss likhet :-) Hehe vedder på at det er mange som vil være uenig i det! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Tenkte mer på en psykisk lyte da \ Tenkte du mente om det var noen faste på DOL....med L, men jeg svarte på spørsmålet ditt Jeg er frisk og uten medisinering og diagnose av noe slag. 0 Siter
Colette Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hehe vedder på at det er mange som vil være uenig i det! Jeg tenkte mest på antall innlegg.-) Kanskje du til og med er SMIR.....men jeg tror ikke det. Du har en litt annen skrivestil, og virker litt mer pågående og kanskje...aggressiv? :-) 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Jeg tenkte mest på antall innlegg.-) Kanskje du til og med er SMIR.....men jeg tror ikke det. Du har en litt annen skrivestil, og virker litt mer pågående og kanskje...aggressiv? :-) En tanke mer aggressiv ja \ 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Tenkte du mente om det var noen faste på DOL....med L, men jeg svarte på spørsmålet ditt Jeg er frisk og uten medisinering og diagnose av noe slag. Åja, glemte at den plassen er forkortet til DOL ja, selv om det ikke heter Doktor On Line her 0 Siter
Colette Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 En tanke mer aggressiv ja \ He...he...Javel :-) Men kanskje Faure er en den nye, litt mer aggressive Smir? Ingen vet :-) Annet enn deg selv, da :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 He...he...Javel :-) Men kanskje Faure er en den nye, litt mer aggressive Smir? Ingen vet :-) Annet enn deg selv, da :-) Hei Colette Det er en stund siden jeg har sett deg her. Håper du har hatt en fin jul! 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 He...he...Javel :-) Men kanskje Faure er en den nye, litt mer aggressive Smir? Ingen vet :-) Annet enn deg selv, da :-) Kan love deg at SMIR er mye mer opptatt av det dype tankeliv enn det jeg er 0 Siter
Colette Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Hei Colette Det er en stund siden jeg har sett deg her. Håper du har hatt en fin jul! Takk AneM :-) Jeg har så vidt vært innom, men ikke så ofte. Fikk så mye kjeft etter at jeg var "slem" mot Mrxx :-) Joda, jeg har hatt det bra i julen. Og du også, håper jeg:-) Jeg har jo lest og fulgt med på både skritt-teller-konkurransen og andre ting som har foregått i disse juletider :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Forkortingen "do" har allerede blitt kommentert, så den hopper jeg over;-) Forøvrig er ikke "diagnose" kun reservert til bruk for psykiske lidelser, da: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=diagnose&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j Det er derfor mange av oss som kan ha litt ymse diagnoser for tiden, som f eks forkjølelse eller magebesvær. 0 Siter
Colette Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Kan love deg at SMIR er mye mer opptatt av det dype tankeliv enn det jeg er Ja, det har du nok rett i, Faure .-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.