Gå til innhold

Er det noen faste på DO uten en diagnose?

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

16

• mrxx

8

• Colette

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ingen av betydning.

Men om det var viktig så skulle eg vel klart å ramsa opp en fem - seks stykker vil eg tro.

Skrevet

Er det du som har fått i oppgave å overta etter SMIR? Savner han forresten :-(

Skrevet

Jeg går fast på DO hver dag og er helt normal, uten tarmslyng eller noe slikt ",)

Skrevet

Er det du som har fått i oppgave å overta etter SMIR? Savner han forresten :-(

Hehe nei hvordan det? Han forsvant kort tid etter han gikk ut med sin BI. Kanskje han angret på det?

Skrevet

Ingen av betydning.

Men om det var viktig så skulle eg vel klart å ramsa opp en fem - seks stykker vil eg tro.

De kan bety mer enn du tror /;)

Skrevet

Jeg går fast på DO hver dag og er helt normal, uten tarmslyng eller noe slikt ",)

Tenkte mer på en psykisk lyte da \;)

Skrevet

Hehe nei hvordan det? Han forsvant kort tid etter han gikk ut med sin BI. Kanskje han angret på det?

Det er en viss likhet :-)

Skrevet

Det er en viss likhet :-)

Hehe vedder på at det er mange som vil være uenig i det!

Skrevet

Tenkte mer på en psykisk lyte da \;)

Tenkte du mente om det var noen faste på DOL....med L, men jeg svarte på spørsmålet ditt ;)

Jeg er frisk og uten medisinering og diagnose av noe slag.

Skrevet

Hehe vedder på at det er mange som vil være uenig i det!

Jeg tenkte mest på antall innlegg.-) Kanskje du til og med er SMIR.....men jeg tror ikke det. Du har en litt annen skrivestil, og virker litt mer pågående og kanskje...aggressiv? :-)

Skrevet

Jeg tenkte mest på antall innlegg.-) Kanskje du til og med er SMIR.....men jeg tror ikke det. Du har en litt annen skrivestil, og virker litt mer pågående og kanskje...aggressiv? :-)

En tanke mer aggressiv ja \;)

Skrevet

Tenkte du mente om det var noen faste på DOL....med L, men jeg svarte på spørsmålet ditt ;)

Jeg er frisk og uten medisinering og diagnose av noe slag.

Åja, glemte at den plassen er forkortet til DOL ja, selv om det ikke heter Doktor On Line her :)

Skrevet

En tanke mer aggressiv ja \;)

He...he...Javel :-) Men kanskje Faure er en den nye, litt mer aggressive Smir? Ingen vet :-) Annet enn deg selv, da :-)

AneM1365380603
Skrevet

He...he...Javel :-) Men kanskje Faure er en den nye, litt mer aggressive Smir? Ingen vet :-) Annet enn deg selv, da :-)

Hei Colette :) Det er en stund siden jeg har sett deg her. Håper du har hatt en fin jul!

Skrevet

Kan love deg at SMIR er mye mer opptatt av det dype tankeliv enn det jeg er ;)

Skrevet

Hei Colette :) Det er en stund siden jeg har sett deg her. Håper du har hatt en fin jul!

Takk AneM :-) Jeg har så vidt vært innom, men ikke så ofte. Fikk så mye kjeft etter at jeg var "slem" mot Mrxx :-)

Joda, jeg har hatt det bra i julen. Og du også, håper jeg:-) Jeg har jo lest og fulgt med på både skritt-teller-konkurransen og andre ting som har foregått i disse juletider :-)

Skrevet

Kan love deg at SMIR er mye mer opptatt av det dype tankeliv enn det jeg er ;)

Ja, det har du nok rett i, Faure .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...