Faure Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Første januar er snart her. Da er livets kalde realitet et faktum igjen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Nå går det mot lysere tider, og snart er det vår og fuglekvitter ) 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Nå går det mot lysere tider, og snart er det vår og fuglekvitter ) Fuglekvitter er fint ja, men fine soldager er triste når man kun har sitt eget selskap. Da er vinterhalvåret bedre! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Fuglekvitter er fint ja, men fine soldager er triste når man kun har sitt eget selskap. Da er vinterhalvåret bedre! Kan trøste deg med at det er lenge igjen av vinteren ennå. 0 Siter
Faure Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Kan trøste deg med at det er lenge igjen av vinteren ennå. Ja, men det er deprimerende å tenke på at det går mot lysere dager. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Å hipp hurra for det! Har gleda meg som en -unge-, til jula er -o ver-. Og idag avslutta jeg jula. Har endel julamat jeg må ta knekken på da, men takk guuuud, jula er over for i år for min del! 0 Siter
willow Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Fuglekvitter er fint ja, men fine soldager er triste når man kun har sitt eget selskap. Da er vinterhalvåret bedre! Minner meg om "Her kommer vintern". Fin låt! Vanligvis liker jeg høst og vår bedre enn både vinter og sommer, men i år gleder jeg meg til sommeren. Det har vært en underlig høst, og det skal bli godt å få den på avstand. 0 Siter
Gjest deppa i jula Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 jeg har det motsatt,teller gladelig ned til januar,og ser frem til å bli kvitt alt jule-maset:D 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 jeg har det motsatt,teller gladelig ned til januar,og ser frem til å bli kvitt alt jule-maset:D Tenker kanskje annerledes når man tilbringer julen alene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.